Jealousy trà i zitelli

Piattà, i zitelli acquistate l'esperienza è sperienze una varietà medievale larga di esperimenti emozionale. E ancu questu sensu apparente d'adulte, cum'è i celosi, hè manifestamentu manifesta in i zitelli.

A vita di un zitellu à 7-8 anni, finu à chì ellu hè assimilatu in u colettu collegiale, passa in a famiglia è hè assuciatu vicinu à questu. Famiglia pè u zitellu hè a più impurtante. Cusì a ghjilosità di i zitelli risultatu principalmente in relazione à i membri più cercanu di a so famiglia, a maiò spessu à a mamma. In questu casu, u zitellu pò esse ghjilosu di a so mamma à u so fratellu (a sera), à u so sociugliu o ancu à u so babbu.

Perchè ci sia ghjilosu trà i zitelli in a famiglia, chì cosa si fate se u zitellu sia invidiusa è s'ellu pò esse evitata - cercate e risposti à e vostre quistione in stu articulu!

Jealousy di un zitellu più grande à un novu

Quandu u zitellu si prisenta in a famiglia, a mamma voltezza-niedda accumincia à darà assai più attenzione. Un mughjenu ùn stà micca unattendu per un minutu: deve esse alimentatu, bagnati, camminati è ghjucatu cù questu. Questu ùn puderete fallitu per avè l'u zitellu more anzianu, perchè prima di sta volta a me mamma hà da passà cun ellu. Hè solu lògicu è naturali chì vole vultà l'attinzioni di a persona più impurtante in a so vita, facendu tuttu ciò per questu. Inoltre, un zitellu anzianu pò ancu avè l'idea chì a so matri ùn ci hè micca adore d'ellu, chì ghjè dolci o quarchi hè statu aggressivu, per quessa chì i so parenti cumincianu un figliolu novu, megliu, più ubbidientiu. Da a perspettiva di un adultu, questa supostu ùn hè micca sensu, ma u zitellu hà a so logica, è pò cunvintà sè stessu, suffreghje per i celosi.

Inoltre, i genitori volte à darbu frà iri anziani per aiutà cù cura di u zitellu. In principiu, questu hè l'approcciu bellu, ma quì ci sò parechji sfumezza. Hè una cosa quandu un zitellu hè stata premiatu u titulu onorariu di "big brother (sister)" è adettivu di dumandà aiutu (aghjunghje sliders o un pappagallo neve, ghjucanu cù u zitellu, etc.) è hà u dirittu di ricusà. È hè un altru si i genitori eseguite davveru questu aiutu in u sustegnu chì ellu hè issa l'anzianu è hè obligatu à aiutà. Sta situazione pò guidà un zitellu fora di equilibriu psicologicu, perchè ellu stessu hè sempre un zitellu, è ùn capisce micca per quessa ch'ellu deve fà. Da questu, u zitellu maiò hè ancu più ghjilosu di i più ghjovani.

Cumu per minimisà a ghjilosu trà i zitelli?

Per assicurà chì a ghjilosità di u zitellu in più vechja ùn hè micca causatu assai disputa è greghje, queste ci vole à piglià cura ancu prima di u nàscita di i migghiori. Avemu duverebbe cunsiglii chì aiutanu à trattà u prublema di i celesti in picciriddi.

  1. Preparing for the birth of the second child, dite à l'anzianu chì avà hà prestu quì un fratellu o fratellu, chì maravigliosa hè quandu parechji figlioli in a famiglia.
  2. Cù l'apparenza di u zitellu, sì, per suprattuttu, hà assai menu tempu. Ma pruvate à almenu 20-30 minuti di ghjornu per dà u zitellu in età perpende. Chì sete ghjoculi, interessanti per elli, sviluppendu e difetti o ghjustizia cumunicazione - questu ùn hè micca esencial. A cosa principal hè chì u zitellu senti chì vi interessa in a so vita è hè sempre impurtante per voi. Ùn aghju daveru à dìle da u to amore, per affirmà a tenerezza, per bacio è abra a maiuranza - avete bisognu!
  3. Quandu hè assai impurtante è ùn pò micca trattà cun u zitellu, mandà per un caminu cù u vostru papà, u missiavu è u missiavu. Fighjite à questa ora ùn si senti micca privatu di l'attinzioni di l'adulti, ma, in cunversu, in u centru di l'eventi.
  4. Perchè a stessa raggiuni hè cunsigliu di cunsultà cun ellu in tutti l'affari di famiglia: induve marchjà per un passaghju, quale per fassi per cena, ecc. Questu hà datu à a fiducia di zitellu chì ghjè prima, un membru di a famiglia è, in sege , veramente senior (postu di tuttu, cun un ghjovanu à nimu ùn hè cunsigliatu).
  5. Ùn dumandate aiutu da ellu: ùn sia di tempu à u tempu, ma voluntaramente, secondu a so propria voluntaria.
  6. Videndu chì a mamma averja u zitellu più chjucu, u più anzianu in a ricerca di a stessa attenzione è i cura principia cose cumportanu stupidu: chianciante, parlante parlante, capricioso. Ùn ci scorreanu per elli, perchè hè solu un modu per alcuni u vostru scopu. Permettemu chì u zitellu si cumportanu cusì impunia, è prestu si stalla fatta da quessa. Spieganu à quellu chì site oghji aghju assai affezzu di ellu, è ùn règhjanu micca à i vagarii: Dopu hà da esse realizatu chì u cumpurtamentu hè ineffettu.
  7. Ùn hè menu impurtante hè a quistione di cumu fà dividinu i ghjoculi. I saranu spessu indrintu chì i più ghjovani daveru e so antichi sliders, caravaneus, rattles . Sì u zitellu ùn vole micca chì u so ghjucatu per esse a pruprietà di un fratellu minori o di a so sera, permettenu di abbandunate in casa. È u megliu hè, s'ellu avà immediatamente dumandate ciò chì hè prontu à dà u zitellu, è ciò chì ellu vulite mantene (parechje circà à sceglite).

In adegni à sti cunsiglii, pudete facilmente stabilisce relazioni trà i zitelli in a famiglia.