Inoculazione di frutti

L'imreglamentu di l'arbureti fruttu hè un modu cumu cunvince una varietà varietà valuosa nantu à un raghjone in prima chì hai dispunibile è di risparmià spaziu nantu à una piccula pianta. Scupremu cusì per trattà questa materia impurtante.

Timing di inoculazione di frutti

U tempu ottimali per questu hè a seconda mità di a primavera, quandu a stazzione stabile hè stata staggerata à a notte senza cresce sottu à zero. In April-May, quandu i friddi sò sustituiti da u calore, l'arbureti abbandunate u statu di reste. U muvimentu di sap accumenza in u duminiu, chì hè un prerequisite per a vaccinazione successa.


Inoculazione di frutti hè a megghiu modu

Quandu s'implantanu, preparanu prima u duminiu. Trimi o taglije i branche sceletali. Accusati preparati (sò chjamati un ramo) pò esse pittati di diversi maneri.

Unu di i più apprizzati - per a cortezza cù una corteza di corte. Nant'à u troncu di u ramu, pudete puru fà parechji stagni. Cortex accurta di corpu. Allora u fini di u ramu, cutata ubbligatu, hè inseritu. A vacca avissi da esse fissatu è mancu cù u vinu di u giardinu .

Inoculazione in a fasgola ancu permette parechje testegoli chì anu usatu in un troncu. U zucchero hè split in u dipenditu à u mezu di u diametru per creà un fasciu chjude. In questu, inserisce u ramu cù u mutivu cutatu ubbligatu. I scurbi sò stati cun trisci di tissuti è sò trattati cun un crock di giardinu.

Spessu utilizati è inoculazione per a corteza cù spike. A cut in forma di T d'una parte di a cortezza nantu à u troncu di u raghjone hè a cundizione principalu per a inoculazione propria di i frutti. A tagliata hè fatta cù una cutra oblicu à a fine, chì hè inseritu à u spike di u stock. Privoj hà dinò un attacherdu.

Se u troncu è u troncu anu u stessu grossu, ùn hè sensu usà a copulazione. Ogni oblicu è pre-guaranzi sò fattu cù tagliu oblicu finu à 3-4 cm di longu. Dopu tali parte sò uniti in sezioni è rigularmente fissi cun un vesu.