Cume a pianta petunia nantu à i piantini?

Petunia riferisce à i pianti chì criscenu da e piantinu. Questu ùn hè micca assai piacevule, perchè tutti ùn puderanu micca per assignà l'espazio for boxes cù e piantini, chì avemu bisognu à esse lighted .

In ogni casu, u listinu di piantazione pronta ùn hè micca solu per l'aiutu, è per creà un grande beddu fiore florale di petuni pàrtiri hà da esse spentu ben spent. Per quessa, assai pruduttori di u fiore entusiascu anu sceglie di cultivà i so mudiche. Questu, in generale, un prucessu simplici, chì hè abbastanti pussibule di maestru ancu un novu. Dunque, inserisci cusì à a pianta petunia nantu à e piantini è ripiglianu.

Cumu simu a simuli di petunia nantu à e piantini?

Per principià ci hè necessariu esse definitu o determinatu cù u tempu di uparazione di petunii nantu à i frutte. A so scelta dipende nantu à e cundizioni climatichi di a vostra regione. Di solitu in a bandu di u mediu, i fiori di sta castagna sò stati nanzu à a mità di marzu, più o pocu à settimane, finu à a mità di ghjugnu, i pianti sò stati fugliali è pronti per u siverzu in u sular. Ella necessita circa 12-13 settimane per questu. Sì vi vanu in una regione cale calura o si vulete chì i pianti di petunia avè spuntatu in a primavera, da pudè sassu prima. Questa pò esse fatta da parte di u fini di ghjennaghju, ma in questu casu, serà necessariu d'urganizà un puntuale especial per a vostra muderna.

Cunsiderate u mumentu chì per a ghjinerizazione rivoltazione di e petunia, a temperatura in a stanza chì cuntenenu i piantini sò stata almenu +20 ... + 25 ° С.

A cumpusizioni di a misura di u mischju in chì i pianti sò piantati hè ancu impurtante. L'opzione ottima hè u solitu nutritivu è soltu, chì consiste di humus, foglia o terra di sod, torba e arena. Petunia ùn pò micca tollerà ch'hani alkalini è aricchi assai àcid, per chì un pocu di calce si pò aghjunghje à u sustratu di l'acidità.

Allora, per plantà una petunia, avete bisognu di preparalli u sughjettu è filli in un pezzu, prima di mette una capa di foglia dilata in u fondu. Ùn vi scurdate di aduprà a terra, è poi alloghju nantu à a so superficia di a petunia. Anu spigurate cù l'acqua da a pistola spray è sbagliata cù una strata di terra (micca più di 1-2 mm). Dopu ci vole à copre a prugna cù u vetru, è pudete aspittà per l'apparenza di i primi rimessi!

Cù cundizioni adatti, i migliori traversanu à 5-10 ghjorni da a pianta. In a primu settimana, i mudie ci ponu esse spuljati ogni ghjornu, è una solu rossa rassa da u permanganate di potasio pò aghjunghje à l'acqua.

Una manera interessanti hè di pianta petunias cù neve. Hè necessariu per distribuzione e rini fini in più nantu à a superficia di u locu. Inoltre, dopu a simmulatura, a neve a bocca pocu avè da principià per funnu, aiutendu à mantene l'umidità in l'oliva in u livellu propriu. Allora, cumu fà a pianta à a petunia nantu à i pianti nantu à a neve? Hè assai sèmplice:

  1. Distribuisci a mistura di u mischju in u pote in modu chì ùn ponu micca righjunghjendu a riva di u cuntinuu da 2-3 cm.
  2. Trascittà cù una suluzione di unu di i preparazioni fungicidi per impediscenu e malatie.
  3. In sopra u pianu, piacenu un capu di neve circa 1 cm in grossu.
  4. I Staggiati sò sviluppati cum'è ancu per u neve.
  5. Cubra l'arme cù vetru o carta.

Oltremente, pudete fugliate petunia nantu à e piante di piume o in granule. Un tali modu pò aiutà à riduce pèrdite di muderni, perchè a sumente di i hibridi più interessanti è novi u costu relativamente altu. È a granulazione hè ancu più grande, chì facilita u prucessu di piantazioni è permette di ghjudiziu i zoni in even rows. Hè megliu di piglià di pillettes di diametru di 3-4 cm, micca più. Anu abbandunatu finu à chì inchinu tuttu, pusendu una sementa in ogni groove, è poi custattanu i culturi. Assicuratevi chì a tavuletta hè sempre umana, è quandu i fiaschi palesanu, rinfriscà a temperatura di u cuntenutu à + 18 ... + 20 ° С. I petunii cultivate in questu modu ùn sò micca necessarisi à manighjà , chì a furia di pelletterie cuntenenu a tarifa di fertilizzante necessariu.