I tarritorii di i doll-motanki propias mani

A doll-motanka hè un amuleto chì hè cunsideratu simbulu di cultura eslava. Parechji credi chì ellu hà una energia spiciale chì hè capaci di mantene relazioni amiche è amatori, migliurà a so situazione materiale, cumprende i so brami, è cusì.

In generale, ci sò parechji tippi di dolls, motociclettazione , ma in principiu u prucessu di fabricazioni anu similar.

Cumu fà un doll-motanku?

Per fà colti duvete bisognu à piglià caliconi bianchi o ciliegiu, in generale, u materiale duveria esse naturali. Chintz hè adattatu per a robba. Pigliate ancu u filu di colore, braid è altri ornamenti. Per fà un panchju, ùn pudete micca fà usà una labbra, cum'è in principiu, hè digià chjaru da u titulu.

Pigliate una tira larga di u tela è piglia in un pappu struitu chì serve com'è a basa di a testa. Un quadru di lino o calice gruffu è wrap it, cum'è una sacchettu. Usendu un filu biancu, riparà a testa è cusì u collu.

Suggerimenti un culore giallu è giallu, fate una cruz sera nantu à a faccia. Stu simbulu hà assai putere è impurtanza. Pigliate chì hè impurtante di u ventu, ripetendu u muvimentu di u Sun è fate un numeru fugliale di rivoluzioni. Pudete utilizà cintes especials.

Cuntinuà cù e so mani per fà un guardu di panchina-motanku, ghiavamu da u pezzu appughjatu à dui tupuli densi di distanzi diffarenti è à cunnette à fà una cruciera. Cumpitatori cum'è un signu solidu - Cruz. In u risultatu, pudete fà una basa per u troncu è e mani.

Allora aghjunghjenu u troncu è u capu.

Pigliate un rettangulu di tela colore è fate un liceu longu à u mità, è in u centru, tagliate un cercolu per u fustu. Pudemu nantu à a parte alta di u troncu, perchè a incisione hè volta. Per fà catturà a cammisa, utilizate una strada in u cintura è e strapelli per aghjunghje nantu à e mani.

Pigliate dui rettangoli enormi, furmate a fiancali è culatta.

Se vulete, pudete aghjunghje un foglie è un altru ornamenti.

Hè fermu solu di piglià un pannu e dàtene nantu à a so testa. Hè un simbulu specifichi chì indicanu a cunnessione cù u celu.