Parolle di Wangi

Duranti a so vita, Wang hà assai cura di parechji conspirammi è cunsiglii chì aiutanu à una persona di ridivà parechji malatii, finanziarii è altre prublemi. À questu ghjornu, parechji riti migliori sò ghjunti, chì qualsiasi pirsuna ponnu usaranu se vulete.

Conspirazioni di Diritti Wangi

I rituali simuli l'aiuta di ridivà parechji problemi in l'esfera di materie è atraisce u flussu finanziariu per sè stessu. Vanga durante a so vita hà parlatu annantu à u fattu chì e cuspira vi pò esse periculi per una persona, perchè valute à aduprate solu s'ellu ci sò prublemi seri. Hè impurtante ancu di crede in u successu di u rituali è di seguità tutte e riconnagliate bè. Ci sò parechje sfarenti scelte, cunzidenu quelli di elli.

Ritual №1 . A cuspirazione di Vanga per i soldi hè ricumandatu per leghje u vendredi à u vinu. Hè impurtante d'attirà una cammisa bianca sbagliata è dissolve u capeddu. Sit si facenu in u cantonu di a stanza. In l'internu di u to ring finger, scrivite u nome di a valuta cun un penni o un simbulu di soldi. Allora, cù u to ditta, dà u cantu è dicendu trè volte:

"Vi vùagliu chjamà à u mo arcu à i forzi di a bughjura è di e forze lampone. Discrizzioni di l'abissu di u focu è l'angeli da u celu di i purmuna. Pregu a dumannari lu terribbille putere di a casa per appiccerà u mo sacru di u borsu è u successu benefactore. Pridite à l'ànghjuli per amparà cumu agisce bè decisivu è correttu, per chì u mo bè sempre mantene cun mè. È sì, mi aiutà à superà questu, chì a mo ordine cascò nantu à e mo spalle. Amen ".

Dopu à quellu, andate in dormu immediatamenti, ma lavate a to manu solu u ghjornu dopu.

Ritual №2 . Per attruverà soldi à a casa, pudete aduprà a cuspirazione di Vanga à ricchezze. Pigliate un vetru o qualchì altru vetru di vetru è fremu acqua in questu. Dopu si vultèndusi versu l'acqua, dichjarete ste parolle:

"Quante sferinu u mo porta - ci saranu tanti assistenti. È i nemichi ùn anu micca nimici in a porta. Quante volte a porta si aperta - cusì beni venenu à a casa. È u male, a furia, a forza impuri, u duluri è u problema ùn hè micca vultete. A felicità - in casa, bona - in casa! Amen ".

Allora andate à a casa di a casa è l'asciugà cun u liquidu.

Ritual №3 . Per attruisce a fortuna di soldi, pudete aduprà u ritu. U rituali si deve esse dumandatu prima di a matina nantu à un stomacu vacanti. Preparate un pezzu di pani negru. Serà perchè un magnetu cusì per attruvarà soldi è bona furtuna. Mentri purtava u pane, leghjite l'ultimu plotteru da Vanga:

"O Signore u nostru Diu, Ghjesù Cristu, fate l'aghjetti di cincane, pìglianu l'alimentu è a mo famiglia, fate a mo vita abbundante à bundanza, turnate a mo furtuna, aiutà - cambia a so mischief da mè. Chì a via di a pienezza è l'aligria nantu à a mo casa, e guadagnani à i mo diritti di mè, è prumettini di gastru sàviu, per u benefiziu di tutti, è chì a ricchezza multiplicà e nostre Signore per gloria. Diga me chjave è chjelu. Amen ".

Allora u pane deve esse manghjatu.

Conspiracy di Vanga da Drinking

Hè megliu cumporta u rituali utilizendu un liquidu. U tempu ideale per questu hè u 19 ghjornu di ogni mese. Hè ricumandemu per piglià acqua da a fonte. Abbandunò in un vasu di vetru è dite a trama:

"In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu." Una persona hè nata, hè statu battezu, hà vivitu, dettu. Cum'è ellu hè mortu, perchè (nome di propuneru) l'alcoolate ùn porta micca in bocca, ùn ùn beie. Comu una banda hè morta, perchè l'altra banda ùn porta vinu, ùn a porta micca in bocca, ùn ùn voddu vodka in a so bocca. (U nome di l'obiettivu) ùn ùn vintu più vinu in a tazzuletta, ùn porta micca u alcohol. Crucifiche mè stessu (u nome), crede à mè stessu è crede à mè, ma salvu di u vinu. Ivan the Baptist, aiutatimi, sì u servitore di Diu (nome di l'mira) / servitore di Diu (nome) da u vinu u liberatore. A mo parolla hè forte, ùn mittite micca. Amen. Amen. Amen ".

Poi spituate trè volte annantu à u spallezzu oghje. U liquidu oculatu pò esse mixed in l'alimentu o in bevande d'un alcoòlicu. Pudete ancu spressione ti stessu omu.

In più di a trama, Wang suggerisce utilizendu una infuzione preparata nantu à basa di grass. In generale, ci sò assai ricette, cunzidenu unu di elli.

Ingredients:

Preparazione

Grass, combine, pigliate 2 tbsp. Cullera cullizzioni è e verthenu 0,5 litri di acqua foglia. Fate ferite è fateurà nantu à u caldu minimu per 10 minuti. Fate qualcosa di insistia per una ora, è da tene. Avete bisognu di utilizà infuzione cù 1/3 di st. trè volte à ghjornu. U cursu di trattamentu hè un mesi. Allora pigliate un spaziu per 1,5 mesi. è ripetì tuttu.

A cuspiria di Wang per travaglià

U rituali di u curatori búlgaro aiuta per pruteggià per circà imprezzamenti è di diversi prublemi. Leghjite l'installazione hè cunsigliu per una nova cosa, per esempiu, pò esse un pappu o un pin. Pigliate un ughjettu è dite questi parolle:

"O Signore u mo Diu, aghju davanti à voi.

Ti dumandu à salvà,

Defensa u difendore.

Pregu di duminu à tutti i omini santi

Salvà è prutege:

Ivan Lu Teologu,

Ivan lu Long-suffering,

Ivan Bezglavoy,

Ivan the Baptist,

Ivan the Baptist,

Michael the Archangel,

Archangel Gabriel,

Nicola the Wonderworker,

Praskivievja u Grandi Martiri,

Faith, Hope, Amore è a so mamma Sophia.

I stand up under your shield,

Ciò chì mi defendenu.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

L'oggettu sceltu hè cunsigliatu per esse gastatu à tutti i tempi, ma vale a pena mantine da l'ochji pridicati. Inutili, a cosa sia perda solu i so putenzi màgichi.

La cuspirazione di Vanga per rializaraghju u desideriu

U sanatoriu búlgaro recommandante iniziale per decide ciò chì vulete più è chjaramente formulate u desideriu. 3 ghjorni prima di u rituali, unu deve esse accuminciatu a viulunà , senza usu d'obscene è altre malu parolle. Hè necessariu di rinunzià davanti l'alba è lavare l'acqua neve. Questu avete aiutu à fuglià e piccati accumulate è negativu. Vai per andà in a strada, face à l'est, crucifissimu trè volte, arme davanti è toccu u pianu. Avè sentitu, cum'è acti energetichi positivi, dicenu tali plotter:

"Andaraghju prima

Aghju risuscitatu finu à chì u sole sia visu

Sì, fighjenu u latu orientale

E appena, un casu maravigliu

È ci sò trè oghji in u paese

E dicenu i paroli intelligenti

Sì, tutti aiutanu, nimu ùn hè nigatu, chì deve bisognu

U primu saghju mi ​​dici: Duva a felicità si trova

U sicondu vi dimostra cumu per esse da u dulore

U terzu ti prumparerà dunni mi desideriu

Per ellu è vai

È u sole vi dimostra u caminu!

Vulenzimi chì si appartenenu à a vita persunale fanu veru u più longu.