Dopu l'estrazzioni di a prune dentate a ghjogna

Eliminar un denti permanente ùn hè micca un prucessu simplice com'è parechje parechje. A salvezza in a zitella, in u piriu di un cambiamentu di muzzucu, puderà succede rapidamente è indurendu. Un dente permanente, ancu parzialmente influinzatu da i carious processes, hè più spessu sguassati di a gomma per un esforzzione simplici, ma cù l'usu di materiale e strumenti cirúrgichi. Per quessa ùn hè micca maravigghiusu chì assai persone cun elongate di una gum.

Perchè a malatia di gum accade dopu à a estrazione dentale?

A mucosa chjamata a mucosa, chì copre u mandibula superiore e più minima è i corsi di i cervichi. In u spaziu di u collu di i denti, i fibbra di colaggiu di a gumera furnisce una imprese à u dentru. Cusì, quandu u denti hè sguassatu, a ghjucà hè gravemente ferita, perchè u so apparatu liggatu hè tornatu. In più di questu, u periosteum è l'osse sò feruti. Perchè u prucessu di sangue è in innervazione di sta zona hè assai estensiva, ci hè inzuccaratu di e so ghjalò è spessu mucca. Ancu s'ellu ci hè cusitu dopu à l'estrazzioni di a dentru, u ferita ferite disturba u paci di un tempu.

In ogni casu, questu hè micca u solu mutivu chì a ghjucata hà inchjera dopu a rimorca di u denti. Edema pò ancu esse a causa di l'apparizione di un hematoma. Hematoma pò ancu apareixeranu in i tissuti da u danni à i vini sanguini. Questu hè chì u duttore, anestesiziunatu, hà cullatu in u bastimentu cù una agulla di siringa. Ùn hè micca un sbagliu, perchè u duttore ùn pò micca stabilitu a situazione di i vini sanguini à u toccu o l'ochju.

In i malati cù iperturiu, i casi di edema gingival ùn sò micca spite. Tali pazienti spessu di lamenta chì a gum si purga dopu aduprà u dente. A causa di l'estressi, a so pressione poterà più grande, chì face un impositu di formate un mudellu nurmale in u saccu di a dentale eliminata.

U coddu di sangue pò assicurà è infundate un prucessu inflamatoriu in u burcu. U pacienza si cumincia à lamentà chì a cicunaria estende dopu l'estrazzioni di a dent. Ci hè un forte inchieru di a mucosa in a zona di a denti causativa, u malu respira, l'incomutioni è u dolore. Inoltre, a chinga pò appare bianca dopu l'estrazione di i denti, indetta ancu infjammazione, è u culore biancu hè causatu da a fiore. Stu prucessu inflamatoriu hè chjamatu alveolitis è si manifisteghja spressione uni pochi di ghjorni dopu à l'estrazzioni di a denti. Questu pò conduce à:

I sintomi ginirali di l'alveolitis includenu un crescita di a temperatura di corpusicamentu, è ancu di un incrementu in i lymph nodes maxilinali.

Chì s'ellu si a ghjucata hà infughjata dopu l'estrazzioni di u denti?

Per evitari l'alveolitis, vene in cumpagnie cumplimenti:

Inoltre, vale a vìviri una droga anestetica se vi preoccupa di u dulore. Cù una eliminazione difficultà è atipica, u duttore prutege l'antibiotici - anu deve esse tastate da l'urdinamentu per evitari cumplicazioni. Se seguite tutti i raccordji in pocu di ghjorni, a putulacciu di l'encensu dopu l'estrazione di u denti si sminu.

Quandu si sviluppà sintomi di l'alveolitis, avete da cunsultà u vostru duttore. U dentista injectu un anestèsimu è poi una volta à adupirà à u socket dentale da u clot è u restitu di tissutu, u celluttitu chjamatu. Allora u trattamentu medicu di u pozzu hè realizatu, dopu chì un furore di novu hè formatu. I ricorazione dopu à u trattamentu di l'alveolitis sò idèntica cù quelli di l'estrazione di u dentru.