A razza più aggressiva di i cani

A più frequenza u cumpurtamentu aggressivu di u cane hè spiegatu da questi specifici. Questu hè o a mancanza d'educazione propiu, o a presenza di un fattore irritanti. A furmazione ordinariu ùn anu escluditu u cumportamentu di u cane.

Ma i cynologi crèdenu chì alcune razzii sò più propensi di agressione per a natura.

Sicondu l'statìstichi d'attacche à l'omu, a razza più aggressiva di i cani hè u pit bull. I pit Bull ani pussibuli forte forte, a forza di compressione chì hè di circa 126 kg. Unscrew cun un muccuni hè casi impossible.

Rottweilers sò ancu cunsiderate aggressivu. Eranu retienu per a prutezzione, perchè ghjente di sta razza pò esse assai duru in situazione di prutezzione di u so territoriu o alloghju.

Ancu i pastori italiani, chì sò cunsiderati cani savurosi è calmi, incù una mancanza d'attività fìsica pò scumpete l'energia accumulata à l'altri.

Ci sò i cani sò più aggressivi in ​​l'opinione di i scientisti?

I scientisti in l'Università di Pennsylvania cumpilate a lista di i ghjennaghji più aggressivi.

Questa classificazione hè u capu di u tarifu. Inesessuali, erani retienu per aiutà à caccia di badgers. Dunque, a so aggressione in u sangue. In second place hè a Chihuahua, è in u terzu - Terrier Jack Russell.

Unu di l'autori di u studiu sustene chì e razzi corsi sò genetically most predisposed to aggressione. Anu avà, tutte l'statìstiche funi basati nantu à i dati di i fatti di picculi. Ma i picurati di i ghjacchi già ùn sò micca rappurtati, perchè quandu l'attacche di i cani di razza generale finiscinu cu l'interventu medicu.

L'addevi di cani dici chì a ragiunea di l'agressione di i cani domestici hè u so cuntenutu incorrettu. E cazza è i cumbattiti ùn sò micca in i stanzi d'appartenenza. Hanu bisognu à esse adattatu è sempre furmatu. È i pastori razza assai in quattru mura, anu bisognu di u spaziu.