Gazebo, cù i manu propriu da e materie improvisu

A volte in l'area sotturvanita sò parechji idee grandiose di l'immubiliare chì si ponu insultà, perchè sti idee si sò persu, è nimu ùn si sapi di elli, solu per i veci. A custruzione di l'arbor da a spurtiva implica a creatività, assai di sti modi più improvisi è un tempu di u tempu. U prucessu di creazione di sti edifici sò spartuti in duie tappe: prima cresce a idea è preparalli tuttu ciò chì ne necessitevule, pudemu aghjurnà i voce. Aghju prupostu per cunzidirte una idea assai interessante di un cespugliu , chì pudete cunfermà cù i vostri propri mano hè abbastanza realisticu, è ùn avete micca bisognu di e materii privati, avemu da fà da mezu improvisi.

Cumu possu fà un cespugliu per e materiale improvisu?

Chì ghjè bè per questa idea? In prima, spinciemu u stessu materiale da quale custruamu un arboru, cù i nostri mani, quasi tutti i ghjorni. Hè nantu à l'buttigli di carbonate. Hè da elli chì avemu custruiscenu una cupola reali. Siconda, pudete cambià o cumplementà nant'à qualsì manera, cum'è chì u bastimentu per u gazebo è a so alte sò dipendenu bè à e vostre capacità è e preferenze.

  1. U primu stadiu pò esse cumplate. Tuttu u focu è l'effettu di un canopy o gazebo da i buttigli hè acquistatu per creà un sughjornu. U stessu relieve serè diceraghju cù un prugrammu nantu à l'urdinatore. Sì avete avè almenu un familiar cun l'abilità di travaglià in tecnulugia 3D, allura u prublema hè risoltu.
  2. Scorcheremu stu sullivazione in i chiazza, cum'è un tablero di chess. In una direzzione, seranu numeri, in l'altre - lettere. Ùn hè micca più impurtante cumu hè ciò chì esete. U fondu di u puntu hè: in ogni cellula ci hè una altezza di u locu di l'buttiglia è cusì sarà più faciule per truvà un locu per ognuna.
  3. Appena, usandou u listessu prugrammu, vedemu l'altezza di ogni buttiglia. Cù l'aiutu di u prugramma, avemu trattatu literalmente una grid e chjenu una buttiglia in ogni filu à ogni stà. A causa di distanzi diffirenti, hè un obtivutu. Avà hè u tempu di cutà u filu per riparà l'buttigli.
  4. U nostru glaccu d'origine hè littaralmentu fattu di noi, perchè ancu u materialu duveranu esse colti da mani. Per fà quì, ogni buttigliu deve esse lavagatu è rinfriscata cù l'acqua cun un detergente, micca pessimu ancu cù l'abituari Belice, per a modu per smincerà i ghjosu.
  5. In u futuru, avemu sfruttatu in ogni buttiglia un bè d'acqua cù u culore di culore. Hè a causa di una picca cunta d'acqua tintata, mischera cù sapori improvisi, è serà pussibule di fà u gazebo originale, cum'è a lumera serarà ligeramente refraveduta, perchè l'articuli tali miss.
  6. Hè bellu chì una versione di l'arbor puderà finisce independentemente di qualsiasi materiali di custruzzione improvisi, senza u costu di soldi. Questu hè applicatu à u quadru. In a nostra versione, hè solu rack è un corpu di pane. Emu assembledu prima u quadru di u mettenu dirittu, poi tirava tutte e lee di a reta.
  7. Allora in ogni tende un pezzu perchianu per rimpiccicà u filu.
  8. Ci hè di cullà u so culore . Manwalment, ogni fille hè attaccata à a reta, appena da a fiabilità, un pocu di cola è vapuri.
  9. I sacchi in u so locu. Avemu torna scurzà in l'ingaghjate di u liquidu, d'accordu un prughjettu preparatu.
  10. L'acqua spulava pocu, solu per piglià a foto.
  11. Eccu questu hè u risultatu finali di u nostru travagliu cù e nostre mani - una cescena fatta in casa, cun una soluzione assai originale, da improvisatu, puderete esce cum'è materiale innevatate. Di sicuru, ùn hà micca guaritu u pioggia, ma in un ghjornu soleu definiscemente in u sughjettu. Da quì sopra, sicuru, i cordi cù stucchi sò visibili, ma ponu ancu esse coperto à u so discretto. E se vulete, è una visore di u policarbonate aghjunghje, in u pioggia quì pudete amparà. In corta, a cuntinuazione di l'idea hè solu in e vostre mani.