U dolphin pose

U delfinu sò l'unicu mamie chì faci l'amori, in particulare, è una persona, face à face. Ùn hè bisognu di stà chì, da un "parentesme", più veloce o dopu un pattu di delfini debite deve esse occuratu. Ma prusperu cà dopu. Sicondu i scientisti, u libru "Kamasutra" hè scrittu in u 3 ° sèculu AD in Sanskrit in India. Tra tutti a variità, ci era u nostre dolphin di u ghjornu. In modu, in India "Kamasutra" era micca solu un utile per i piacè sessuale, ma un modu di vita induve, cù l'aiutu di sti posti, chì sò spessu impussibule per i pirsuni pridicali, una persona hà dettu capisce l'idee è i chakra aperti.

Dolphin Classic

In generale, a pose di u delfinu hè simplicemente creatu per dui amanti di u ioga. Allora, se avete furtunatu cù un coppiu, è ei prutezziu Surya Namaskar in a mattina, perchè ùn combina l'agradable cù l'esercizii utili di uttane. Pruvate invece di carricà a piantona di un delfinu in u sex di partita!

Per questu quì, u sociepale deve stallà nantu à u ponte, ripusendu u pianu nantu à e so spalle. U so cumpagnu spugna davanti à ella, a pigghia da i dui gammi, scuppiatu di u pianu. I peri di u parteniu deve esse risuscitatu è assicurati da i dui banchini di e cosce di l'omu, chì i manu traspremanu à l'area di u nasticu. À questu tempu, u sociu deve esse assai dulce, "da u delfinu" per entra.

Dolphin astrologique

Una cosa notu è chì l'astrologi pruvanu di copercia tutte l'sferenze di a vita umana cù i so ricchettimi suttu è sensibles. Naturalment, senza a so participazione ùn pò micca fà è a nostra vita sessuale . Allora, astrologi sustine assai chì quelli chì nascinu sottu u signu di Pisces praticà a pose di un delfinu da a Kamasutra, solu in a so discrizzioni l'appuntamentu sopra sò parechji ragiuni diffirenti.

Allora, l'astrologi dì chì i dui parenti hanu da manghjà in ellu, è l'omu deve esse detta a donna, attaccatu à i so buttiglii cù i so genitori. Una donna hè ricumandata per "feritu" i so movimenti di i so buttigli è sentenu l'aligria di a libertà di u muvimentu. In questu postu, astrologi crede, un omu devela da parte da elli, a pesar del fattu chì i delfini (veru!) Fà da u davanti.

Ma i sapienti di astrescianu quì. Ci hè bisognu di cumincià da ellu, ma in u prucessu li cunsulanu à cunversione i velli di l'altri, perchè qualchissia qualchissia hè piazzatu in una pusizione da quì sopra.

A bellezza di questa impegina hè chì una donna pò disfatta di e carizzi di un cumpagnu, chì hà un accessu sanu à i so senu, genitori, collu, orli. Domine in questa copulazione hè un omu, dite "detta" è ritmu, è a prufundità.