7 stori terribili di a voce misteriosa di u monitor di u zitellu

"Ti vegnu."

1. A famiglia di Ontario hà spaventata chì, sposta per u seguitu di u zitellu in a stanza di i zitelli, a musica scuraghjina cumminciò à toccu, è a voce hà dettu chì l'avia avutu.

Parenti dì chì a musica soe ferma ominosa, è a voce era chjaramente audible. Per quessa, ùn era micca cusì difficiue per crede chì in fattu qualcunu hà circunsenu.

Desertu, sèntenu a voce di un stranger in u canzone - u timore di parechji genitori. È sfurtunatamente, per u fattu chì assai pruduttori moderni cuncettanu à Internet, quelli teme si rienteranu più annunziamente ultime. Chì cun voi è u zitellu ùn succideva micca cusì chjamatu, pensanu à cambià a password per u monitoru di u monitoru à l'accessu à a reta. Hè bisogna unità è cumplicità. Inutili, u psicòpadu ùn puderà tuccherà di novu. È pò esse fatte da un pirate di ogni locu in u mondu.

2. Un coppiu di New York ùn pudia capiscu chì u ziu à u ziu d'un monicu di u so cumpagnu di u teniatore di tres anni hà dichjaratu. Ma una sola notte in aprili a famiglia sintia tuttu cù i so ochji.

A voce hà dettu qualcosa cum'è "Sussu, criatu. Daddy vi viarà. Quandu i so ghjennaghji spaventini currianu in l'asta, una voce da u monitoru di u mondu hà dettu: "Eccu, vene una persona. Stu incidente purtò a mo mamma per un attache di histeria. Avà chì hà avutu chì u ziu d'uncle ch'ellu parlava di u so figliolu, è era stupitu.

3. In April, un casu simili hè in Kansas. Mom putia u so zitellu in u cunclusu è avèndulu deveru chì a cammara nantu à u monitoru in seguitu i so movimenti. A donna firmò in orrurale.

"Aghju avvistu chì qualchissia era mi vegu. I gridò in diretta a la camara "Stop following me". Ùn aghju micca sappiutu ciò chì fà in una situazione tali. Chì duv'ellu puderebbimu subbitu hè terribili! ".

4. Un altru incidente di aprile - da Minnesota. A mamma di a lucazione avia escevatu da a strana musica di ghjucà in u canzone.

I parechji dicenu chì dopu avè intesu a musica, andonu immediatamenti à u zitellu. Ma, quandu si avvicinavanu à a stanza, a musica stalla. A polizia capite à traccia l'indirizzu IP, da quale a cunnuczione hè stata fatta à i monitori di u celu afectu. E hà pigliatu l'istruzzioni versu u situ, da quale qualcunu pò ponnu cunnette à unu di i gadgetsi piratizzati.

5. In Houston, l'infermiera era ghjucatu cù un palazzu d'un annu, cum'è un colpu di a mamma di u monitoru di u mondu hà dettu: "Un pezzu bruttu".

Scoratu per u monicu

Nanny Ashley Stanley hà pensatu prima chì questu era i genitori dicenu à sta manera di rimègscuru. Ma cridevanu mamma è dadu u zitellu, era sicuru chì ùn avianu nunda di fà cù a voce. U strangeru da u monitoru di u celu hà dettu qualcosa cosa chì avarà megliu prutege u so gadget. Ashley ùn anu recuperatu da l'incidentore. Infermiera sinceramente ùn capisce micca ciò chì tocca à esse un omu chì guardava silenziu in silenziu a vita di un ziteddu micca propriu à pocu chjaru. Hè bisogna be very scary. I prudutori di u dispusitivu chì dichjaremu chì u metu di prutezione più affidante in casu di dichjarazione hè cambiatu u password è u login per accessu à a camera.

6. À quasi media ghjocu di l'aprili 2014, Heather Shrek sintì un omu gridannu di u monitoru di a famiglia "U babbu, svegliate! Wake up! ".

Brucò aghjustò u telefunu pè assicurà chì tuttu era in modu cun u so picciottu. A zitella era dorme, è a so voce a mantene avertitu. U so babbu s'hè ghjucatu in a stanza, è finu à Ghjesù, a camara cambiatu in a so direzione. A voce da u dispusitivu gridò à Adam qualchì insulte è maladie. Nun sapìamu un'altra manera di firmà finamente stu sensu, l'omu hè giustu aprite a camera.

Quandu si vultò, u monicu monitorscenu cum'è quellu chì era in u Shrek sò assai faciuli di cracke. Per evitari l'interferenza cù u sistema da l'esterniu, deve mudificà a password d'accessu à a camera è wi-fi. È hè megliu per fà diferenti.

7. Mark Gilbert hà saputu quarchi terribili in August 2013. Hè intesu un omu di a cellula in u criaturu chjamatu a so figliola di 2 anni.

Mark Gilbert, vittima di pirata

U fattu assai chì un straneru invadiu a vita persunale di i Gilberts hè ghjustu. Eppuru più peggiu, chistu era cunnisciutu u nome di a figliola di Mark. Hè indirizzata da u nome, chì, probabbilmente, lettu à u muru in u criaturu. Questa mostra chì u pirate hà cuntrullatu a camera è pudianu studià calmatu a situazione.

Quandu i genitori intrinu in l'habitació di u babbu, u psycho hà cambiatu è cuminciò à gridà insulte versu elli. Fortunatamente, a figliola di i Gilbert ùn senti micca nunda è ùn hà micca tempu per scantatu. Ellison hè stata nata sorda è porta un audienzia. Ma prima di andà in dorme, i so genitori u seguitonu.

U prublema hè chì sò stati cunnessi à Internet. Per una banda, questu hè beniu, postu chì, grazia à questa funzione, i genitori vanu sempre u so telèfonu in u screnu, chì face u so figliolu. Ma l'altru - hè carcu di cunsechi tristi. Gadgeti sò simplici semprici per attruvaralli è i pirate per divertisce, più o menu spirantata chì sò spazziati di spietà sò faciuli.

Per pruteggià, pudete cambià in modu cambiatu password in a camera è in router, verificate l'aghjurnamenti è installate quandu hè necessariu. È di sicuru, ùn ti scurdate di mette un antivirus fiable in u vostru urdinatore - da u peccatu.