A zitella cun amputate hà divintatu una ballerina!

Avete dui mani, dui peri è 24 ore à ghjornu, ma ogni matina avete circà una scusa è si ricusate di traduce u so sonnu in realità? Pò dassi chì l'esempiu di questa ragazza vi aiutirà dumane à principià i più boni cambiamenti in a vita ...

Scuprite hè Gaby Schull. A l'età di 9 hè stata a lega amputate per l'osteosarcoma (u cancer), chì u so ghjinochje. Ma ancu questu ùn impedisce micca a zitella in a vuluntà di realizà u so sonu più estimatu - per divintà ballerina!

Dopu chì cascà nantu à a pista, Gaby era in u lettu di u traumatologu. Videndu l'imaghjini di u X-ray di u pede, i medichi ghjunghjenu sospettà i sintomi di un diagnuniu dilicatu, chì era cunfirmatu dopu.

Hè bisognu d'esurtazione di i longi tentattivi di scunfighja a malatia è i pessimi experienzii, quandu s'hè diventatu - a legite duverà esse amputate è nantu à l'arcubalughi piacenu di mette una cruciata?

Ma a zitella ancu per un split second non permettenu di dubbitu a so propria forza! Grazie à a nova tecnulugia cirugia quirúrgica revolucionaria - rotary, Gaby ùn hè micca ghjustu nantu à i so pedi novu, è ancu pruvatu nantu à pointe shoes!

Ci hè chì i medichi guardianu una parte di a ghjamba quì, chì deve esse amputate è "cugliatu" di volta, ma à un angle de 180 °. Cusì, a perra pò esse fermamente attaccata à a pròtesis è permettenu à Gaby per viaghjà una vita sana. Ma più importantissima - i medichi tornonu a stesa in questa forma (un peu ago), perchè chì Gaby puderia cuntinuà a ballà!

Comu avete capita, in a prima aperta Gaby fughjita à u salottu di ballu à a machina per u primu sperimentu!

Oghje, u ballatore di 15 anni, porta un canzone è rimi in un fouete, si captivanu l'especettori cù i so presentatori hip-hop è jazz, è ancu participeghja in concorsi di balli moderni è classichi nantu à parte cù tutti i participanti!

U videò hà da impresu ancu più: