"Lazy" si faci cù carne

Shangi, shaneshki - populari in u nord di Russia cunfitte di pasticceria dolce, hè una cunfrazione cù u pezzu, cum'è pane di pasticceria. U nomu "shanga", origine Finno-Ugric, hè più prubabile chì l'idea generale di a ricetta. I tradizziunni di u fornu Shanki assai spargugliatu cum'è a populazione russa si move in Oriente, sò presitu per i Tártaru è Bashkiri. Oghji, u friscu furnitu hè attivamente practiced da Karelia à l'Ob. Shanji populari in i urali, in l'urali di u Mediu in u Trans-Uali è a Siberia Occidentale. A dimensione di u shanghi hè di circa 12 à 30 cm in diametre, facentenu di pasta fresca o di levadulare, chì pò ancu include no solamente u trippu, ma dinò di a farina di centole, è anch'attighjà annantu à u grassu d'animali.

Per esempiu, ponu accumpulà purcina, pezzi cociadi, varietalli ceriali aromatizzati cù mantra, varii cumposti complebili cumposti, per esempiu da panzicu, mushrooms è ova di cibo piccolo, è, sicuru, stuffing from carne piccetta.

Hè moltu simplici per preparà a shanezha, ma l'idea culinariu hè sempri evolutione, in parechji, cumprendi a simplificazione, perchè e ricchezze per "sputanu" sò ancu cunnisciuti.

Dicinu cumu pudete cocilu "shyez" shanezhki con carne.

Per fà preparà una carne à riempiu à shaneshki, hè necessariu taglià a carne in un modu o l'altru: in a versione classica - manuelmente, o cù l'aiutu di un macinatu di carne.

"Shapulash" shanezhki di carne macinata da pasta di centu friscu - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Preparazione

Chop cipolla cù a carne o per separà cù l'aiutu di una cunghjunta o blender. Prestu prisalivayem piccati è speriti cun pepite nera negra, pudete aghjunà qualchì altra spezia à u vostru gustu. Pudete ancu aghjunghje un pezzu finamente finitu à u riposu - questu puderà aumentà a so utilità di u riposu è fate u gustu di shaneg più interessante. Cumu aghjunghje l'ovu ancu à u forcemeat per un megliu scuperta. Se u pudiliu hè stata quarchi catata, curre a coherenza cù a farina o fècula.

Mettite a pasta fresca da u centu natuvutu è a farina di granu in u latte è l'ovu. Agghiunce un pezzu di salinu è frettu, ma micca fatto in calore.

Pigliemu a pasta in una forma rectangulare è anch'ellu u travagliu cù una strata fina è uniforme, distribuzendu ind'u ugualmente nantu à a superficia di a caghutula, affinchendu un vincenu senza soldu. Cogliu un rotulu rigatu è uccisione nantu à u cuteddu, un passu circa circa 1-1,5 cm, cusì avemu un pruduttu rossi cun una spirale organizazione di a struttura interna. Scambiammu Shanezhki nantu à una pappaccia di lubricate grezzu (hè megliu mette cù primu pane). Agria in u fornu da 35-45 minuti, a temperatura ottima hè di circa 200 ° C. Chjamati shanezhki pò esse lubricati cù un scuru d'oru di ghjuvellu o grippu, o latte funditu. Shungi da una pani senza pelu hè megliu cà una stufa, dapoi ch'elli deve manghjatu in l'urdinate dopu. Pudete sirviu shangi cun tè, kvass, licenzi di latte à u dulce.

In un altru versione, pudete preparà "sparghje" shanezki cù a carne da a pasta di levadina cù centu è farina di granu. U riposu hè fatta da carne piccata cù cipudioni (vede sopra).

Ricetta per una pasta di levadina per shanishki da u centu è a farina di granu

Ingredients:

Preparazione

Mettite a cucchia: u latto quintu + 2 cu. spese di farina + zuccheru è levitu. Pudete l'oparu in un locu caldu, dopu à 20 minuti, aghjunghjenu a farina tamanta è amassi a pasta. Pudemu a pasta in calore, a via vene, duveremu duppià è a metta in pratica. Repetite u ciculu è pudete sculaccià Shanezhki, anche ordinale, puru lacami.