Exercise cù un espandu di primavera

Eserciti cù un espandu di u primu furnisce un efectu eccezziunale, chì hè notevuli dopu molti sessi di furmazione. Pò esse usatu cum'è expander for the hands , back, chest. Quandu si tratta di stu sportiu, avete devi ricurdate di l'aumentu graduali in a carica. Per fà quessa, simpricimenti aduce u numaru di surgenti.

Exercise cù un espadrino di spalla in spalla

Quandu u furmazioni cù u spallezzu per spalla, i musculi di u travagliu di u to pettu, tornu è spalla. I sperienti cunsigliate per fà scelte di classe nantu à a matina per esse in tonus tuttu u ghjornu. Fighjemu à a vostra attenzione un pocu esercii semprici:

  1. In a postura stand, pigliate l'espanserente in e mani è l'arraggiola, i palme da volta in giru. Cù inalazione - in mano, nantu à l'exhalazione ritornu à a pusizione di partenza. Fate l'esercitu per quessa chì u torsu ùn pasalla micca nè nanzu o nanzu.
  2. Sì senza cambià a situazione, susciteghja a manu per quessa chì i vostri palme sò rivoluti fora. Pruvate di sparà e vostre mani finu à più pussibule, senza micca curvatu i vostri coddi. Ci vole à daretu a spaddi.
  3. Assicuratevi u manicu di l'espadrante di primavera à u pedi di a perna u lasciatu, tengo u sicondu in i vostri mani. Pose a manu à u vostru pettu, piacere riavviate, andate è rinviate. Avalia gradualmentu a carica aghjunghjendu massimi distavulati.
  4. A pusizioni iniziale ùn cambia micca. A manu ghjustu hè pressatu à u pettu, u left one-lift è pocu à pocu à pocu. Allora pigliate a manu diritta à u latu. Pruvate micca di daverà. Esercitu per ogni mano à u turnu.

E cumpetenze cù u spalle di primavera

L'espadore di u pitaghjolu estremita hè una cuncetera cunsistenti di un fasciu di surgenti chì sò stati firmati in i spini cù mani. U vantaghju principali di quella expansione hè u so diminuitu è ​​u prezzu pocu. Prima, apprendu un pocu esercii semprici:

  1. A pusizione iniziale hè persequiteghja, i pedi sò anchufiate à l'ispalla. Mantene a dilatadora in e vostre mani. Sottu a manu ghjusta à u latu, mani à a manu ghjustu à u liveddu di pettu. À l'exhalazione, u brappu hè giustu atticata à l'articulu di u coddu, u bravu drittu hè ghjustu. Breath - a pusizione iniziale.
  2. In a listessa pusizzioni, aghjau u bravu mancu à u codice, perchè chì u pezzu toccu à l'spalla. A manu ghjustu hè righjuntu à u ghjuvellu nantu à u caderu, palms. Mentri respira à u soprannatu, sullivate u so bracciu livatu, volte à a pusizione di iniziali, dopu l'exhalazione.
  3. Mentirà nantu à u to dorsu, fate u manicu di l'espanderrante nantu à u to pede neu, svestitu da 70-90 gradi. Exhale - lentamente aghja e vostre mani darrere di a testa, cù u inalimentu in regnu à a pusizione di partenza. Aduprate un oziu per ogni pere.

A classificazione cù un spangatori di primavera hè assai efficace, perchè cun questu furmazione quasi tutti i gruppi di musculus estenu inclusi in u travagliu. Ricurdà chì e classi sò rializati per esse, puderà alcunisce u risultatu dumandatu.