Malatii venereali - cumu fà ricunnosce è trattà tutte infizzioni sessuale?

E venereali sò prevalenti principarmenti trà e persone di ripruduzzione. Questu hè u modu principali di trasmissione di infezzione - sessuale. In ogni casu, l'infizzione si pò esse in un modu di cuncettu è di a casa.

Chì sò e malatie trasmissione sessuale?

E infuzii trasmessi in eternu, hè chjaru di chjamà venereali in onore di a dea di l'amore di Venere. In a medicina, spessu usata è una altra sigurta - STI (infezzione, principarmenti transmiti sessualmente). Hè più specificamente riflettante e possibili modi di infezzjoni: a malatia passa di persona à persone cù cû sessuale, ma per altri infizzioni, altri pussibuli sò pussibuli.

In a medicina, una strada sipurtata hè stata attribuita - a venereulugia - una scienza chì tratta di studiu di e malatie chì si trasmettenu à l'atteglie sessuale. I medichi chì dirigenu e mette terapèuti in contru di sti malati sò generalmente chjamati veneristeori. Sti specialisti sò impauriti à trattà e patologii di u sistema riputtivu in i ghjente o donne.

Quandu sò trasmessi i trasmessi di trasmissione sessuale?

Cumu l'analizatu supra, l'infuzzione cù una malatia venereale si trovi cù u sessu senza fonti. In questu casu, u metudu di copulazione spessu determina una forma particulare di patologia, a lucazione di e so manifestazioni. A trasmissione hè pussibule cun ogni tipu di cuntattu, oterosu è omosessuali. U risicu di l'infizzioni aumenta dramaticamente in un gruppu di attraziu sessuale, a mancanza di meziunamentu anticoncepcione mecànicu.

Hè nutate chì l'infuzzione cù una malatia venereali pò esse fora di u cuntattu sessuale. A infizzioni si trova cù u cuntattu è cù u paci o cumpratu, carità sessuale chì participanu i genitori, bocca, rectum. L'agentu causativu, cullucchendu annantu à a mucosa di questi l'organi, penetrà in u sangue, dopu a quale a maladie si sviluppa cù sintomi caractèri.

Infezzjonijiet sessuale - tipi

Sicondu u tipu di patogenu, hè chjaru di distinguishà e seguenti tipi di malati venereali:

  1. Infezzjonijiet sessuale bacterial. Questi malati inclusi i patologii chì sò pruvucati da i microrganismi patogeni: syphilis, gonorrhea, chlamydia, ureaplasmosis, mycoplasmosis.
  2. Infezzioni Sexual Viral. U patogenu hà una urganizazione straniera (virus), hà cresciuta cuntiunità. Trà e malatii di stu tipu: HPV, genitale herpes, VIH.
  3. Infizzioni sessuale parasitari. Questi includenu pediculosis pubblicita (frittazia), scàbia.

Sex infections - list

Venerologia scrissi una varietà di malatie, a manera principali di trasmissioni hè sessuale. Inoltre, certi sò rari chì i medichi ùn sapianu micca di a so esistenza. Semu devi esse nutatu chì in certi casi, e malatie venaleali sò geograficamente determinati - si prisentanu in certu cundizioni climatichi, in i paesi. Trà i patologici cumuni, hè necessariu di distinguishà e seguenti infezioni sessuale:

Chì ci sò i malatii venereali più perikardu?

L'agenti causattivi di e malatie venereali inserisci u sangue è sò spargiati in tuttu u corpu, affettannu à l'altri urgani. Untimely iniziamentu di a terapia guidanu à u sviluppu di e formi cronii, danni generalizati à u corpu. Ancu dopu à u cursu di a terapia è a splutazioni di i sintomi di a patologia, u sviluppu di i cumplicabbili di una infezzjoni venereali hè pussibile. Per via di questu, i paesi sò obligati di vede un medico per un certu periudu, sò sottumessi esami periculi.

Dopu à e infizzioni sessuale trasferitu i seguenti consecanze sò pussibule:

In certi casi, l'infizzioni in u sistema riproducivu pò causà una malatie cum'è un sarcoma venereali. Sta patologicu hè carattarizatu da un prucessu oncologicu in u sistema riproduttivu, chì prima influenza a glànduli sessu. Cù u flussu di sangue, e crescite di a cànceru si sparse in u corpu, risultatu a furmazione di metastasea in altri organi è sistemi.

Sìmbuli di malatie trasmissione sessuale

Spessu, a presenza di una malatia veniglia hè presumata nantu à basa di caratteristiche caratteristiche. In ogni modu, assai infizzioni sessuale sò un latente latente (latente), quandu una persona ùn ùn micca moltu. U fattu custituisci in modu significativu u prucessu di diagnostico, dilicannu l'iniziu di a terapia. Trà e manifestazioni evidenti sò e seguenti signali di malati di trasmissione sessuale:

Malati di vendite in i genitori

A malatii Venereali, i sintomi di quale sò chjamati prima, sò più cumuni in l'omi in età riproduttiva. A crescita attività sessuale, a presenza di parechji associati, accosti spuntalli aumenta u risicu di infezzione sessuale. Hè bisognu chì u cundomu ùn guarantisci micca a prutezzione sana, ma solu reduce a probabilità di trasmissione di infezzione. In quantu à i sintomi, ponu parechje più tardi chì in i donne.

Questu hè duvuta à e peculiarità di a struttura di u sistema reproductivu masculinu. A uretra in u sessu più forti hè più longu è hà assai atticciate, cusì u sistema genitourinariariu hè tutatu di ottene a più patogeni di fora. Queste caratteristiche spiegà u fattu chì e infezione sessuale in l'omi sò più spessu secculta. I manifestazioni principali di e malatie trasmissione di cume:

Malati di Venereali in donna

L'infezzione di sexe in i donne in a maiò parte di i casi sò accumpagnati da un primu aghjuntu. Truverti più fàciule chì l'omi. Oghje tuttu u principiu cù l'aparenza di soreness e discharge vaginal. Per a so natura, i veneroli esperimenti pò prediagnostichi cù una alta precisione even before the tests. Uretra in e donne hè corta, perchè i primi simbulìani sò parechji ghjorni da a infestazione. A maladizioni Venereali in e donne si manifeste da quì:

Malatii Venereali - diagnosi

Per stabilisce a causa precisa, u duttore prescriva e teste per e malatie venale. Trà i metudi di laburatorii principali di u labburatoriu per a scuperta infizzioni sessuale

  1. Bakposev - a cullezione di biomateriale cù più postu in un ambiente favorevule. Dopu un pocu tempu, a mostra hè microscrita è u tipu di patogenu hè determinatu. U metudu faci u tempu: una risposta di l'analisi sò mistà 3 ore à parechji simane.
  2. U metu serologicu hè a deteczione in u suu di u sangue di e prutezione specifiche, l'anticurii chì anu da risponde à l'infezzione. Un esempiu di stu tipu d'studiu hè ELISA (immunoanàlisi enzyme).
  3. Mètume di mette i teste allergii - u paci hè injectatu intradermalmente cun una droga cun indettu di patogeni di una malatia particulare o antigens.
  4. PCR (retama di a polimerase). U metudu hè di copià u fragnu d'DNA da u patogenu. U permette di definisce a prisenza di a malatia, ancu s'ella l'infizzione ùn si manifesta nisuna manera.

Trattamentu di malatie trasmissione sessuale

A terapia hè dipendenu à u tipu di patogenu. In generale, u trattamentu hè diretta à a destruzzione di u patogenu. Sicondu u tipu di patogenu, i seguenti gruppi di droga sò usati per guariscenu infezzjonijiet venereali:

Prevenzioni di e malatie trasmissione sessuale

A prevenzione di e malatie trasmissione sessuale hè più faciule ch'è cura. A prevenzione di infezioni sessuale include:

  1. Esclusioni di u sessuale casale.
  2. Utilizazione di mètudi di contracepzioni di a barrera.
  3. Cumplementu cù reguli di iegge.
  4. Visita u ghjinutru (2 volte à l'annu) è u urrologiu (una volta di annu).