Eserciti per prevene i piani

Piani cianu pò esse sò in un zitellu è in un adultu. Comu u cunsideratu hè u sensu di dolore, à l'altri prughjetti cunnessi. Per pruteggiri di deformà l'arcu di u pede , hè bisognu di prevene i piani flat in adulti è i zitelli. I sperienti ricunniscenu a caminata nuttata più spessu, cullendu i vostri correzziamente, è seguitanu a posture mentre caminava.

Cause è prevenzione di i piani

Prima, uni pochi parolle nantu à e ragiuni chì pò causà un prublema simili: sapiti analfabettu, pisu à sopra, diversi ferite, eredità, rachite è e cumplicazione dopu à a poliomyelitis. A deformazione si produzze cù e carichi aumentati o, perversi, cun un stilmentu sedentariu.

Un ghjocu di esercizii per a prevenzione di i piani:

  1. Caminava per i so pedi, taccasi è l'esternu di u pede.
  2. Carri i rotolle da u pinnimentu a u focu mentre cammina. Allora feremu u stessu esercitu, caminendu per l'esterno di u pede.
  3. Per l'avvene dopu, piglià un bastone. Polazzu nantu à a chjappia è fendu nantu à a parti frontale di u pede. Segui i passi. Dopu à quessa, stendanu finu à chì u palcu di passà in a mezzu di u pede, è ripetì l'esercitu per impediscia i piani .
  4. Camini longu u bastone in una, è po in l'altra direzione.
  5. Posa à u pianu, i pene si stende oghje, è ripigliate a manu nantu à u pavaghju sottu u so spinu. Prima, aghjau i petti à u pavone, è poi, tirimene nantu à sè stessu.
  6. Pigliate i petti versu di voi è dàchje i vostri ditte unu per una.
  7. Connette i tacchi è seguità i movimenti circulatorii di i pedi, è i tomba. Fate in dui strade.
  8. A situazione hè a stessa, ma solu tirava i peri, per dàcenu in a vostra volta. Curbate è righìate i dete di i pedi, imbuttendu i peri, simbulizendu u muvimentu di a caterpillar.
  9. Nanzu, allargate i periculi davanti à voi è u dettu di un pede, fate l'altra parte, da parte di l'ancletu è avè versu u ghjinochju.
  10. Per l'avvene dopu, piglià una varietà di articuli chjuchi, cum'è un pen, chjave, scotch tape, etc. Pòviu nantu à una sedia è cù un passu pigliatu è movendu ogetti da una parte à l'altru. A gamma di sustegnu stà stacione. Fate i dui gammi.
  11. Si cuntinueghja à pusà nantu à una sedia, dissi un pappagallou in u pavimentu, stendinu cun i so peri e, attaccatu i vostri ditti, crispì l'urdinate in diverse direzzione. Dopu à fà u stessu exercitu, ma per qualsna volta per ogni ghjornu.
  12. Pigliate una piccula balla cù spicchi. Aghjunghjeghja trà i peri è l'arrepià. Allora, rotulu a bola cù u so pede di right and left.