Cocktail after workout

U vantaggiu di cocktails in comparatione cù l'alimentariu urdinatore hè picculu, ma pò esse apprezzatu solu per una persona chì carica assai i musculi in tuttu. Coperta sò assai faciuli d'assimilari (cum'è tutti l'alimenti liquid, cumparati à i solidi alimentari), è sò, cumu èranu, cuncentrati di nutrienti.

Dopu a furmazione, quant'è cunnisciutu da parechje, apre u finestra di a vitamina di proteina. I nostri mùsculi stanu tutte e so risorse, e e fibres musculi anu da esse urdinatu di ricuperazione, per ùn sparte micca di u crescita. Per quessa, avete bisognu à pudè arricà à stacci - stu carburante doppu a furmazione pò esse solu un cocktail.

In grassu o in u musculu?

Dopu a furmazione di forza, un cóctelu di pruteziu anu specificu à u crescita di musculu Questu hè duvuta à u fattu chì u metabolismu à questu tempu hè veramente accelerata, u corpu cerca un alimentu. Believe me, nunda da u manghjatu ùn serà postponé in forma di grassu.

In ogni casu, sta regula ùn hè micca applicata durante l'eserciziunità fat burning, o di i classi di perdita di pisu. U fattu hè chì l'essenza di u furmazione pè a perdita di pisu hè precisamente per creà stu statu di fami. Questa hè l'unicu modu per ottene un split parziale di grassu.

Cosa hè un cóctelu di prutezzione mejoru?

Rittaurà cóculosi dopu a furmazione sò bè ​​in chì sò digià digeritu. Hanu de cuntene proteini è carduidrati, ma micca di grasi. Dopu u sessu, a rivista hè ancu eccellenti, cum'è una fonte di prublema faciule digeriscible, ma micca di cafe caffeinati (tè, caffè), è micca mancu fatta. A cafeïna interferiscenu cù u prucessu di ricuperazione musculale è u grassu ùn pò micca esse digerutu, postu chì tuttu u sangue hè anellu à i musculi, à u stomacu.

Pudete cumprà compii cuncette nantu à e nutizie di sport, o preparalli oghje da u stessu casgiu, ova, kefir, latte, frutti, etc. Hè impurtante per sente u vostru corpu quì, perchè qualchissia sarà perciatu da u sportpittimu solu perchè fa causate disconforta psicologica - "chì sapi chì hè in questu prigheru?"