David Duchovny hà una stella nantu à u passighju di a famiglia di Hollywood

A Star di "X-Files" è "Twin Peaks" anu ricivutu stella nantu à u Walk of Fame di Hollywood. A cerimonia hà fattu l'aiutu, è in vigore di u so erculu, l'agente Mulder hà tornatu à e pantalone dopu una "vacanza" tretze anni.

Dunque agghiuncemu chì i telebiri russi puderanu vidiri u primu episodiu di l'ultime "X-Files" oghje. In più di Dukhovny, l'attore Gillian Anderson si riturnò à a serie è u so cumpagnu in a storia di affari intricate è mistica.

U luni

In alegria di David Dukhovny in a presenza di amici, cumpagni è una multitùdine di fanali hà participatu à a celebrazione ricivite l'apertura di a mo stella, chì divintò 2572 in a spiagge di Hollywood Boulevard.

Frà l 'assistenti era u creadoru di u "X-Files" Chris Carter, comemaria Harry Shandling, actress Claire Holt, Pamela Adlon è Maggie Wheeler, altri famosi.

Leghje ancu

Perchè parlà

Parrannu di i so piani di u futuru, Dukhovny ammetti chì ellu voli sparà uni pochi pelle è abbandunà u fume. Sicondu l'attore, hà digià scrittu un coppiu di stori interessanti nantu à quale pudete scrive un script. Hà spermisu chì ùn hè micca pensatu à liberà blockbusters, ma si va à fà fotografia indipindentale baghiaru about destinazioni umani.

Hè aghjatu ancu Chris Carter per a so carriera, chì ellu hà pudutu fà grazie à i "X-Files".

Issa David ùn hè micca solu un attore, u produttore, u pruduttori, ma un musicu. L'annu l'annu ellu si alte falò cun music è ancu publicatu u debut album.