Quince Francese - Chaenomeles

Un ornamentu interessante di ogni giardinu pò diventa un codre di codice japonese, hè ancu una chaenomel. Pudete ancu cuncipizzà di capi di Japanese à tres metri d'altitudini, ma ùn anu micca qualità decorative cum'è un arbulu. A causa di a so presentazione è a capacità di fructifica sta pianta vi benefiziu a l'anima è a salute, perchè u coddu hè un fruttu assai utile è prezzu.

A terra natale di quince japonesa hè Est - Giappone è Chine. Questu hè stata scuperta è domesticata in a forma salvatica, è dopu chì era già trasportatu à u cuntinente europeu. U coddu pò crecimente è pò esse fruttu ancu in un clima temperatu è genaru è hè capaci di sustene a chjesa invernale finu à 30 ° C, ancu chì una parte di e cime è foglie foglie. Per impediscenu di sta succorsu, l'arburu hè cupartu da u lapnik è ghjittatu da neve.

Description of the quince of Japanese

Chanomeles hè un arbulu persunale è persuverente o un arburu chì pò cumu u fruttu per 60-80 anni, è questu u periodu fa un fegatu longu fruttu di frutti. Dimensione di l'arbulu di coddu japonesu righjunghjenu una altura di circa un metru, è in a circundante sò qualchi specimelli abbastanti - finu à 10 metri. Ma sta sola pianta hè spessu usata in uce di una currezzione, chì hè cutata riguildata in a forma propria è ùn permettenu micca a crisciri accussì, spicialmente quandu ùn ci hè micca spaziu spaziu.

Molti varietà è i fruttivi di codre sò i spine nantu à e rame, ma ancu esemplate di specimpi cundiziunati. Grazie à una stigma stemma putenti, chì si distenu ghjunghjenu in u locu, u coddu hè resistente a sequenza.

I frutti di quince giappunisi anu un gustu aggrottu è agrio è ùn sò micca adattati per u sviluppu in l'alimentu in una forma micca rapida. Ma i cunfizzi, cunfittiti, pastigliuli è compoti di sti frutti svinni l'incantu à u culore è l'olfattu. Retti a vitamina C durante un longu tempu ancu dopu u trattamentu termale.

Sicondu a forma di i frutti di u quince di u giardinu japonesi sò cum'è una pirae o una pumu, è i variazioni di u culore di u verde giallu in un colore di limonu satuatu. Un pisanu pezzu almenu 45 gramma, ma a pianta hè litterally strewn with such "olivi" odorous. Intra, quasi a mità di u fruttu hè occupatu da una camera cù e grani, chì pò esse aduprati per pruduce e novi.

Fructificio principia dopu à trè anni d'età, ma ogni branche pò renditu solu per 5-6 anni, dopu à quale hè eliminatu, dà vultà à i ghjovani.

Solu in l'ultimu seculu fù scupertu chì u codificante japunesi hè comestible, è prima chì a gente si venerò i so culori di decoru, chì sò di culori bianchi, rosati o nuvole. Pudete cumprà in l'uttobre dopu à friddà.

Classes di quince japonesi

Ci sò trè espèi chì sò stati nant'à a natura è parechje intrepessi hybride. In u travagliu di selezzione, una gran variità sò distinti, diferendu in i so qualità è u fruttu decoru. In particulare:

  1. Pomegranate bracelet. Variità resistente a Frost, cumuni in u territoriu di Russia. In altu, a pianta hè troppu grande - da 0,5 à 1 metru, chì hè in benefiziu di a resistenza à a fretura, perchè u coddu chì invernu sottu a neve. I fiori di sta spezia sò grande, è i frutti sò chjuchi è assai aranuzzi.
  2. Caminu biancu (Cameo). Questa varietà hè ancu chjamata "quince superba", è ùn hè nunda di nimu chì fiori magnifichi ùn si ponu micca truvatu trà i raprezii di sta famiglia. A varietà pò creà solu nantu à una zona climatica càlida, è quandu u nord esiste un abriolo di fiducia per l'inviu.
  3. Nicola. Varietà, razza da i prugrammi ucrainu, curta, micca hà un spina, chì face convenientu à cola. I frutti righjunghjini 80 grammi è ani una superficie ligeramente bumpy.
  4. Nick. Ogni variità ucraina chì ùn hà micca spine. Grandi frutti à 100 grammi la facenu campiunatu trà l'henomeles.
  5. Alli Mosel. I arbusti di l'altitudine di metru sò numerosi spine. Nta stu coddu i fiori di u culori rossu rossi aghjunghjenu frutti à 90 grammi. Sta varietà era raghjunata da l'Olandese.

Qualessu cantu di chanomelli ellu si deve cresce in u to giardinu, tutti daranu assai emozioni pusitivi quand'annu si ciuranu, è cumplementarii di l'alti di a cunservazioni d'estiu cun cunfine fine è cunfine.