Periudi di partitu

I periodi di rimborsu è a so durata dependenu di parechji fatturi, cumpresu: l'statu di a donna incinta, età, grandezza di u fetu, a natura di a presentazione, etc. L'attività generica hè divisa in parechji staddi, chì trasmendenu consistentemente un wara l'altru. Quandu una donna in u travagliu entre a casa di maternità, i obstetrizii determinanu a so cundizione durante l'esame, per scriviri un pianu di a gestione di u travagliu per i periudi.

Periudi di partitu

U stadiu preparatoriu prima di travagliu hè chjamatu chjucu. Duri duranti u ghjornu. Chì ghjè in questu tempu? U Cervix accumenza pocu, aperti è si stende. In u corpu normalu di u travagliu, u periodu pleurali si trasforma in attività generica. In ogni casu, pò esse ritardate, stu prucessu hè cunsideratu patologicu. L'attività generica hè divisu in trè piriodi di partitu:

  1. Perdiciu divulgatu.
  2. Per periodu di esiliu.
  3. U piriu consecutivu.

U primu periudu di partitu

Hè sta etapa chì hè cunsiderata cum'è iniziu di u travagliu. U caprettu di u zitellu hè colposu à l'intrata à a piccula pelvis, u fluidu amnatuicu in questa stadiu si move à u polu inferu di a vapeur fetale. U cervicu di l'utru hè allisuatu è u bumbardamentu di l'annunziu inizenu à apre, finu à a dimensione necessaria per u passaghju fetale. L'apertura di u cervicu hè accumpagnatu da cuntrazzioni reguli è dulurosi. Per ogni ora, apre da circa 1,5 cm. U primu periudu di u travagliu in primiparous donna dura dapoi 8-12 ore, in ghjente rienvirsatu - 6-7 ore. À a fine di u primu periudu, stu prucessu hè accelerata finu à chì u cervicu hè 10 cm apertu.

Quandu u collu hè apertu per 4-5 cm, com'è regula, si svolge u flussu di u fluidu amnatuicu. Se u prucessu di spuntamente u fluidu amnioticu si prustate, a matrice impede à u ventu fetale, chì aiuta à accellerà u prucessu di nascita. A volte l'acqua partenu di prima, à u principiu di prima stampa o ancu prima. Periculu anhydru in u prossimu per a durazione ùn deve esse micca più di 6 ore. In certi casi, stu piriu dura più di una ghjurnata, chì hè assai periculosa, è a donna ùn deve esse constantemente sottu a tutela di un duttore.

A seconda perzione di partitu

U sicondu periculu per a maiò parte di e donne hè menu penzu cumparatu cù u primu. In ogni casu, hè u periodu di l'espulsione di u fetu chì hè cunsideratu u processu più difficiuli è penoso per tutti l'attività generica. In questu staghju, a testa di u zitellu entra in a petite pelvis di a mamma è presse nantu à i termali nervi in ​​u sacru. À questu mumentu, ci hè un forti disprezziunatu di crisciri. Attenti, com'è regula, apparevenu à l'apertura di u cervizu da 8 cm. Si puscia cù sta apertura di u cervicu, u risicu di ferimenti hè alta. Per quessa, l'ostetrista ancu prumove di obeyer a prissioni di i tentativi è ricumanda di respira, finu à chì u colu di cervix hè apertu.

Durante i tentazioni, u sensu di u dulore hè sustituitu da un sensu di pressa bagna. Cù ogni novi pruvucanti, a cuttana di u babbu face u so turnu è cumincià per erupt in traversu a vetrana genitali di a donna in prucissioni. A l'epica di l'eruzzioni di a testa, a mamma senti un dulce dulore à u perineu. Prima, a nascita hè natu, da a fàccia è a ghjusta di u zitellu. U zitellu chì cambia a so faccia à a còscia di a so mamma, dopu chì quessi l'impiccati sò ammustrati unu per unu, è poi scorri à tutta u corpu di u natuvulu.

U periodu di travagliu dura da 20-40 minuti. Hè u più rispunsevule è esigene di a donna di u travagliu a maiò attente à i raccordji di l'ostetriani. Stu piriu hè cunsideratu u più risicatu per a salute di u zitellu, perchè ùn abbandunate e parolle di u staffu medico, è eseguisce tutte e so cunsiglii. À a fine di u seculu, l'obstetriani pusarà u zitellu in u so stomacu, è pudete applicà à u vostru pettu per a prima volta.

U terzu pezzu di partitu

U pianu consecutivu dura 15-20 minuti è ùn hè micca indispensente. À questu stage, a placenta nasci. Di solitu guasgi in 1-2 battaglie. In certi casi - attaccamentu strettu o incrementu di a placenta, l'assistenza obstetrica hè necessaria. A ghjestione attivu di a 3a tappa di u travagliu hè custituitu à l'stimulazione di cuntrullati uterini è l'esami di l'utru in casu d'annunziu. L'ultima tappa di u pene è accumpagnata da un esaminu di a donna in paternina, una valutazione di a cundizione di u zitellu, è ancu un esame di a placenta.