E secondu di a cesarianu per un zitellu

Molte parechji futuri credi chì a cesareà hè a manera ideale di cunsigliu: ùn sò micca cummattivi debbitori, u periculu di traume di nascita per u zitellu è a mamma hè minimizata, tuttu passa rapidamente è faciule. Alas, questu hè assai luntanu da u casu. I cunsequenze di una operazione cavitaria per u corpu femminili sò cunnisciuti: u risicu di purgà è a furmazione di aderenzi, malatii infuziunidii è cumplicablii seguiti da u gravidenza è u partitu. Quì avemu guardemu cusì cumu chì una cesarean section afecta a un zitellu è cumu u zitellu sviluppanu dopu una cesareana.

Hè una securosa cesareà periculosa per un zitellu?

Disputati nantu à quale hè più preferitu per u zitellu - partitu naturali o cesareà - ùn ne perse. Li sustituti di a entrata cirtinta ci donanu numerosi esempi di feriti seri à u zitellu durante u partitu naturali.

In ogni casu, ùn pò esse affirmate chì ùn sò micca feruti di u zitellu in cesarean section. Succece chì i zitelli nascuti da cesareà scumpressate e ferite in a spina, u spinu da u cirere è a spina, fratture è dislocazioni, cuts e ancu amputation di i dete. Hè veru, i casi esse raramenti è dipende à a sperienza di u duttore. Inoltre, cù traume à u zitellu aduprà a so trattamentu necessariu o a cirugia. Per quessa, se una cesareanea hè necessariu per i ragi medichi , vale degnu di sceglienu un uspitalu anticipu, i medichi chì anu sperienza di u travagliu operatore è sò pronte per ogni situazione.

Impattu di a cesareana di u zitellu

In u prucessu di paternità naturali u zitellu hè natu, trasfurmendu i linii di nascita di a mamma. I pulmoni di u zitellu in questu staghjunu sò cumpressi, da elli hè u fluidu amnatuicu hè sguassatu, perchè dopu à u nàscita, u zitellu pò respira in tutte. I zitelli nascuti da a cesareanale ùn passanu micca in questa stage, perchè i so pulmonomi sò chini di fluidu amnatuicu. Certu, dopu à u nàscita, u fluidu hè sguassatu, ma un picciriddu in a nascita dopu a cesareà hè assai più propensu à a malatia respiratorja chì u so cumpagnu, chì hè vinutu à u mondu in una manera naturali. Hè sopratuttu duru per i zitelli prematuri dopu a cesareà: u so sistema respiratorju ùn hè micca furmatu da solu.

Se una operazione d'urganizazione hè stata realizata à a mamma, a mo probbabiltà, anesthesi generali hè stata utilizata, chì significa chì i sustanzi anestetichi faintunu à u zitellu. Tali zitelli dopu a sezzioni cesareà sò incisori, pocu chjappi, puderanu tastu nausea. Inoltre, una alta pressa di u cullucante entre u corpu di a mamma è u mondu esternu ponu conduciu à u microblooding.

Una di e consiguienti di una cesareana per un zitellu hè una adattazione poca. U fattu hè chì, in u prucessu di prenu naturali, u zitellu hè tensu pusitivu, in u so corpu produces un munzunu di hormone chì aiutanu à u fogghiu per adattà à u mondu circundante in i primi òmini di vita. Babe "Caesar" ùn ùn speria stu stress, hè più difficiuli per ellu per adattà à e novi cundizioni. In ogni casu, se l'operazione hè fatta oghje ghjornu chì dà nascita à una mamma, dunque questu pudendu micca esse un problema.

Inoltre, e caratteristiche di i zitelli dopu a cesareà sò l'iperattività è a disordinità di l'attualità, diminuitu l'emoglobina.

Cura di u zitellu dopu a cesareu

Parechja pare, dopu avè lugliu nantu à e cunsequenze di una cesareana per un zitellu, anu stati scantatu. Tuttavia, micca chì tuttu hè tantu terribili: "César", per regula, hè bella cura di tutte e prublemi, è u sviluppu di u zitellu annunziendu a cesareu in solu sei mesi ùn hè micca diffirenti da u sviluppu di i pari, natu in u modu naturali. L'eccepzioni sò solu i zitelli chì anu troppu l'ipoxja aguda o l' asfixia .

Di sicuru, i such babies necessanu più attenzioni è cura. Un zitru venutu dopu a cesareà ùn deve esse sempre vicinu à a so mamma. Fate un maschile mulino, accuncià da dumanda, ghjucanu cun ellu.

Ùn àbbia paura di a partenza cirurgica: assai spessu una stanza di cesareu per un zitellu è a so mamma hè l'unicu modu per preservà a salute è ancu a vita.