Quandu sò e lotte?

Da spessu, nascita principià pricisamente cù pele. À u principiu di stu prucessu, u sorenessu hè assai debbule è assai e donne chì anu u minimu umbilanzuni di u dorali ùn pò micca sentene ancu.

Per capisce chì u pene hà iniziatu in veru è ùn sò micca i furmazioni di furmazione chì anu osservatu últimamente, hè bisognu di cumincià à scopre. Quandu u distrettu ghjè entre elle hè scurciatu, è a lotta stessa diventa più longa, hè ura di riuniscenu in u dipartimentu di maternità.

Finu à quandu sò e lotte cun primigravidae?

Quandu una donna prima di nàscita hè in casa, ùn sia micca impughatu per pricà à l'uspitale cù u principiu di i pudeti. Per fà questu, avete bisognu di cunnosce quantu longu i cuntrazzioni tene prima di dà nascita. Dopu tuttu, a futura mamma, chì avarà u primu zitellu, pò sinte malcolazione di u ghjornu prima di dà nascita. In mediu, i pattu di u pugnu duranu circa 8-12 ore.

Sì l'ailazioni anu partitu à u principiu di u prucessu genericu, u tempu di "seccu" (anhydrous) ùn deve esse più di 12 ore, perchè ùn ci hè una minaccia di infezzjoni à u zitellu. Sì u casu ùn principia nanzu u tempu, u stimulamentu di travagliu o una cesareà si usa.

Second birth - quantu sò e lotte?

Sì a donna di u travagliu ùn passa stu prucessu micca per a prima volta, u tempu di e cuntrazzioni hè più corta ca a prima volta. Questu tocca à 6-8 ore. Ma ùn scurdate micca chì tutti sò diverse u prucessu genericu è genericu ugnunu ogni diffirenti. I travagliu pò cumprà senza pugnale è sia purtatu da sorpresa, o corsi di u pienu cresce rapidamente, chì porta à una accurrenza apertura di u cervicu. Per quessa, una donna chì hè recurrente à u primu signu si riunite in l'uspidale.

Sapendu quantu l'ultimi cuntrazzioni di eterna, pudete puru planificà u tempu per quale avete da ricevi à l'uspidale. Hè sopratuttu cun queste quelli chì tercera, quarta è più generi cresce. Un organu crescente cù u prucessu sanu, com'è regula, 3-4 ore per aperte u cervicu è u zitellu nasce rapidamente, in cunstancia cù a primipara.