Burmilla

A razza di i misgi burmilla anu appiattu picca ricenti è per casu, quandu una di a barone di a Gran Bretaña, u masculinu persianu di chinchila è di una làrica Burmese , hà addivintatu i genitori di i gatti più belli. In i 1990, a razza hè stata ricanusata da GCCF è FIFe.

Burmilla è i so variità

I gatti di sta razza possu una culore differenti, chì determina i so variità principali:

L'articulu per sta razza hè culore di argentu. Nta l'abdomen di l'animali, u culore hè chjaru.

Sicondu a larga di i pelle, Burmillae sò spartuti in:

  1. Burmilla di pilu cù un cuddaru chubby è capelli longi, chì devi esse custattitu in cura.
  2. Burmilla di pilu curtu, più cumuni.

Caratteristiche di a razza Burlesca

Burmilla hè un caticu cume, e so funziunalità principali:

Caratteru Burmilla

Miniatura Burmilla si cumpone micca bè cù a famiglia, ma ancu cù altri gatti, cani è animali di l'animali. I particulari di sta razza si distingenu per un caratteru tranquillu è tranquillu, ùn anu micca una inclinazione inclinosa, preferendu ghjucà cù l'uggetti. Da u predecessore persianu, anu ricivutu U legatu hè un carattaru pacìficu, è da u burmese hè una mente è saviezza. Tant un gattu è un burmilla di gattu sò assai attenti, amatori, affettuosu è dulce, li piaci à divertisce cun elettu. Burmillae ùn si ponu micca a solitude, avè bisognu di cunversione è di cumunicazione.

Per evitari di difetti nantu à a razza, hè cunsigliatu per cumprà burmilla in u viticulu, postu chì questa hè una di e più raras razzi di felini . Ma hè pussibule di cumprà un gattevi di criatori privatu. In manciari, i misgi sò micca stati capricci, sò sempre prudutti parsani secchi è di l'alimentu umanu ordinariu. À vultà dopu à u burmillami hè simplice - hè abbastanza à pentalesu cù spazzole, di lavurà l'occhi è di lavà in u prucessu di a contaminazione.