A rarita razza di i misgi

Sì avete prifirutu esclusivu è esoticu, sè vo vulete acquistà una petite è l'animali di l'ordinali ùn anu micca attruvatu, ma chì sò più disposti à i raprisententi di a famiglia di u cat, intétalerà aiutà. Vi parvaraghju micca nantu à i catichi maiori è rari.

U più caru di u mondu sò i misgi di a razza savana , u risultatu di a cumunicazione estrema di u serval africanu salvatichi è u caticu domesticu. Inoltre, questa hè una di e maiori razzii in u mondu, chì permettenu una scamatura di grande scopre per espansione. Un rapreveru assai emprusiu hà datu i misgi una savana per suppostia nova razza ch'ellu derivava - i misgi . Tuttavia, l'ingannamentu fù scupertu è u pudemu hè stata annunziata nantu à a lista dumandata. Ma, finu à quandu, parechje persone ùn sanu micca chì i misgi di quì, hè stesu diliziu in u mentri, è volenu cumprà representati di sta razza.

Ancu à a razza esotica di i misgi sò una razza hibrida di i safari . Iddi, cum'è a savana, appareru com'è u risultatu di travaglià i raprisentimenti salvatichi è domestiusi di a famiglia di u cat.

I rarità di i misgi

Ancu i più raramenti di i misgi in u mondu include i seguiti razzii:

  1. Artisgianu americanu cat - sta razza difiere di i so parenti più vicinu, in principiu, sola lana. Hè più brutale è stiff in quessi gatti. In i Stati Uniti, ci sò solu 22 corsi registrati.
  2. Burmilla sò i picculi gatti cù un musculus musculus e curtite furia di pappagalli bianchi.
  3. Californiu Brillante - u risultatu di traversu parechje razze per avè un colore di leopard insolite. Quessi i misgi sò assai sociables è amici.
  4. Elf - i gatti di pellegra cù l'ochji virdi alliberati. A razza hè assai ghjovana, i so primi rapprisintanti prisintati solu in u 2006.
  5. I bagni Turcasi sò corsi assai sfarenti cù un corpu enormi, assicureghanu perfetà è adattacalanu facilmente à qualse circundante.
  6. Manchi sò cazzi di cute tailless. L'absenza di una cuda hè da una mutazione naturali.
  7. Laperm - questi i misgi sò un capeddu uriginale originale, chì li face assai divertente.