Torretta di limonu

À circà una ricetta per a majuranza principale per una mesa festiva? Avemu suggeratu chì avete un canningu di limonu accordu à e nostre ricette.

Torte di limonu cù crema

Ingredients:

Preparazione

U fornu scaldatu à 180 °. Siftemu a farina è mischjà cù u zuccaru, u salinu è a mantra. Unghie apprufati u ghjudizii d'ova è i proteini, l'ultimi - beate à i corti richiesti. Prima, e ghjami d'olii ghjunghjenu nantu à a pasta, è poi cuntientanu prestu in giardini suciali massa di prutezione in a massa. Aggiuncenu l'intemperate è 2 cullizzioni di zucchero di limonu. Pour a pasta in un mudellu, è pusendu u mozzu nantu à una pappagallo enchianu di l'acqua calenta per 5 cm. Agghiunciu u nostru pastellu di souffle per 25-30 minuti, è serve cun una cuchita di crema è adatta cù l'intemperu di limonu.

Ricetta per u pasticceria limonale

Ingredients:

Per biscuit:

Per a crema:

Preparazione

Prima di preparà un pastele di limone, cernigliavvi a farina cù u polu di furmagliu.

In un bagnu di acqua, ghjudicate ova, u zuccaru è a salitu cù u zuccaru circa 10-15 seconde. Scappi la massa ammai in un pezzu separatu è battezza a battiu finu à u più di un fattore di 3. Bramendu cù cura a massa di l'aire cù a farina tamanta. Aggiuncenu a scorcia di limonu è u zucchero. Pour a pasta in 2 forma è cocchi 18 minuti à 180 gradi.

Mentre a biscuttà hè furnitu, avemu aduprà crema: furnisce u mantellu cù u zuccherinu biancu. Ùn impedite micca un battiri, aghjunghjenu u latte di cocciò à a mischju, aghjunghjenu u zucchero di limonu è u scantu. Cun un criaturu ready-made, avemu the lubricate di i taglioli friddi trà elli è u pastore tutale da l'esternu. Scorciamo u pranzu cù l'intemperu di limonu.

U biscuit per u pasticceria di limonu pò ancu preparà in un multivariate. Per fà quessa, a mità di a prova hè spesu in un pappagallo grezzu è cottu in u modu "Baking" durante 30 minuti.

Torta di limonu cun merengue

Ingredients:

Limone cream:

Per biscuit di lumi:

Per merengue:

Preparazione

Per a crema, i primi 5 ingredienti sò stati cuttati nantu à u caldu pianu finu à u spaziu, in rimborsu constantemente. Eliminate u fugliale dispostu di u focu, aghjunghje zest è butter. Partemu in a frigorifia per 4 ore.

Per un biscuttimentu furnellu cali à 180 gradi. In un tastu, vendu u mantellu cù u zuccaru è aghjunghje una mezchea di farina, pudding di limone, salinu è di pezzu per foglie. In fine, aghjunghje u latte. Scumpredemu u oziu in prutini è a griglia: e vitellu sò i primi per andà in a pasta, è dopu chì e prutezione, batti à petti più boni, seguitate. Fornassi 3 biscotti separati per 20 minuti à 180 gradi.

Facemu a merengue da prutezione è di zuccaru. Per fà questu, hè megliu piglià zuccaru in pezzi è di prutini à a temperatura di l'ambienti. Per fà un meglizzu, aghjunghje una gota d'acitu à a mistura. Batta vintini finu à i corti densi.

Avemu sponge u biscuttori cù una crema, senza scuprite di l'ultimi, è coperta tutte e merengue fora. Caramellucci merengue cun un burner di coccia, o cocchi à 5-10 minuti à 218 gradi.