Cumu capisci chì l'acqua hè stata passata?

Quandu u gravidenza hè casi questu è l'expectante mamma hè pronta per dà nascita, un periudu di stanza cumincianu. Parechji sò interessate in quale sensazioni a donna pò avè quandu l'agliu u fogliu, se ferma o cumu per stabilisce chì l'acque anu distituitu. Parechji teme chì ùn si puderanu micca di alcuni a l'ospitalità di maternità, se ùn ci hè micca stata biera prima - in generale, ci sò assai disposti è teme. Avemu analizà i quistioni cchiù cumuni chì concernanu e donne prima di dà nascita.

Cumu flussu di l'acqua durante a gravidanza?

Per una certa ragione, ognunu pensa chì un travagliu senza l'acqua ùn pò micca inizià à tuttu. Questa hè una opinione erronee, perchè u tempu quandu l'acqua devino esse si pò vene à u principiu, è ghjè prima di a nascita di u zitellu. A maiò spessu, questu succorsu durante e battelli tangibuli. L'acqua prima di a distribuzione va allora in forma di un jet (dà l'impunimentu di incontinenza), è in forma di un flussu di l'acqua (u quantità pò alcuni un litru e mezzu). Ogni opzioni sò normali.

Ma cumu si sapi s'ellu ci sò stati sfruttati, l'acqua ùn sò micca forte? A menudo, e femine cunfundiscenu di a secrezione intensa da mucus. Hè valutavete per questu scopu per avè un amniotestu in casa, vi aiutavà à esse accertatu. Un fluidu amniòticu chjucu è incolore hè cunsideratu cum'è normalu. Se avete vistu chì in u gravidenza l'acqua verde scorri, hè un signalu chì u zitellu hè a soffrenu è u risicu di l'ipoxica fetale hè pussibule, forsi, una cesareà sanu serà necessariu. Un ombra rosu di l'acqua indica a ingressa di u sangue com'è u risultatu di a siparazione di a placenta, hè necessariu di furnisce urgente à a donna à a unità di curingu intensiva - u zitellu ricevi menu oxigenu. I cuntrullazioni dopu ch'ella pò esse accuminzatu immediatamente o dopu qualchì ora, ma hè un signu sicuru chì hè ura di cullà una maleta. U puntu mpurtanti: se l'acqui di cumincià à abbandunà in casa, cum'è detallatu quant'è possibili ricerete u so numeru, u culore è l'impurite possibbili (sangue o flocculati). Cumu capisci chì l'acqua hè stata passata:

Quant'ellu duvere l'acqua?

Parechjate cuncernate quantu devendrà à abbandunà l'acqua è sese permettenu di vista. U sac amnìticu pò esce da u cuttùcinu è u ventu intensu, pò esse suluzioni solu durante parechji settimane (questu hè un momentu periculusu, si trova in cuntattu à un spécialiste) - in ogni casu, cunsultate una cunsultazione, questu aiutanu à evità a pussibile infezzjoni di u fetu. Sè truvate chì l'acqua hè stata annunziata, u più prestu pussibule, riunite in u sughjettu - più u periodu di truvà u fissu senza prutezzione di u fluidu amnòticu, più grande risicu di infezzjoni.

Molti donne sò tantu preoccupatu di questu mumentu chì sò ancu teme à piglià un piattà, pensendu chì in quellu momentu ellu mancanu l'iniziu di u travagliu. Cumu sapete si l'acqua hè andatu? Hè abbastanza per utilizà una reta di salvezza in forma di una gasta fatta di tela bianca purcina: anche si l'aanale si ne vanu duranti a regula, si cuntinuanu per sèrviri, anu un usure caracteristicu. Spessu spessu, una burbuila cun u liquidu ùn ci sparsa à tutte e hè necessariu di trasfirila digià in i pattu. Comu regula, si face à a fine è dopu un prucessu di pezzi virtu quasi sùbitu. Per esse preparatu per l'apparenza di u zitellu à qualsiasi momentu, hè megliu per sbandite tutti i preghjudizii è coglie u saccu in avanzu - perchè vi esse sicuru chì vi cuntarà u tempu in u tempu è serà capaz di cuncentrazione di u travagliu. Hè una bona idea di dite à tutte l'infurmazioni necessarii è u cunjetu, ci sò casi quandu e donne ponu a pene dopu à l'abbandunatu di l'acqua, in questu casu hè normale a descrizzione di a situazione è hè u sposu chì pudete furnise à l'uspidale, perchè qualchissia deve esse lasciatu è ravigatu in questu momentu.