Balls for discharge from hospital

Indubbiamenti, un extracte da l'ospitalità di maternità hè diventata per i paisani novi cù a vita aspetta è incredibile. U ghjornu di mamma è u zitellu sò assuciati da i pariri più vicinu è l'amichi, è i ghjente e parenti ùn sò micca stancati d'accettà parenti è rigali.

Ogni annullamentu tutti i prublemi nantu à l' urganizazione di u vacanze annantu à i spalle di u babbu novu fattu. Arcuni papi turnanu à l'agenzii prufessiunale per aiutà, chì puderanu pruponenu una scrittura pronta per a sughjera di a mamma cù u zitellu o vularanu cun idee novi.

In a maiò parte di i casi, assai palla hè urdinata per a qualità di u spitali, chì pò darà facilmente un locu è un caru duva u zitellu sera in casa, è installate una bella cumpunimentu sottu a vostra finestra favurita.

In questu articulu, vi diceremu chì cumu pudete utilizà i pallonie com l'elementu per issuà un extractu da l'uspidale.

Décorazione di un extracte da una casa di maternità cù puna

A manera più simplice è più pressupostu per aduttisce ogni stanza cù i palloncini hè di principià sottu à u limitu. In questu casu, i piloni sò deve esse cumpletu d'heliu, perchè altri anu da arristassi prima in pienu. In solitu, per a decorazione di una stanza medja, circa 30-50 balsi sò comprati, ancu chì quì tuttu quì dedende da a so dimensione.

Li balli sottu u tettu pò esse monocromu o culuritattu, cù inscriptioni o disinni, madre iridescenta di perla è assai, assai altri. Dà vintu à a vostra imaginazione o à u modu di u disignu di pilami in un agenzia speciale.

Inoltre, nantu à l'estrattura di l'ospiciliu hè moltu spessu ordinatu di diversi cumpunimenti di blume. Bastamente, ci sò pezzi, strollers, babys, cugini è ghjuculi populari, è cume caratteri fabulosi. Pudete vede parechje persone cun parechji rami di fiori.

A so cumpusizioni pò durà duranti un bellu tempu, finu à parechji siqueri, se è faciule fà standu in un locu, à u cuntrariu di e boli ordinali, chì in i primi dui ghjorni ghjùnghjenu offensivi è perdenu l'apparenza attraenti.

A volte, i papani dumandate à portanu i globu direttamente in i mura di l'uspidale. In questu casu, dopu a vagnera di a mamma di u zitellu, i piloni sò generalmente liberati in l'aria, imitannu un salottu dilettante.

Ùn si scurdate di a dicurazione di u carru, nantu à quale u regnu ne và a casa. Unu di l'elementi principale in u disignu di i carru per alta da u ospitalu sò dinò incù globu.