Rispiratu in u travagliu

Sì una donna voli chì reduci u pesu di u travagliu, hà amparatu à respira bè. Sta capacità ùn permettenu micca l'usura di l'anestèsichi, chì ponu avè un impattu negativu annantu à u zitellu.

A preparazione per u partitu: respira

Sapemu di rispittà à i sfarenti staddi di travagliu facilitari significativamente u passaghju di u travagliu per a donna. Per esempiu, in l'uratori iniziale hè cunsigliatu per u respirazione forte. Permette a donna per esse rilassate. E a necessità di realizà a ispirazioni è l'exhalazione cù cuntinimentu cuntinuu distractanu di pensi ansi è sensibuli di disaggi.

Fà un respiru sternu, in aspra nant'à u nasu. Hè bisogna longa è calma. Ci hè un sensu di rimesse graduali di tuttu u voluminu di u lungu cù l'aria. Exhale exhale senza u minimu sforzu, lentamente, per a bocca. In u prucessu di respira, intervene u piu di u mussulaghju di u pettu è di l'abdominali. In modu, u travagliu di i musculi addoministanu pruvucarà un petit cambiamentu di pressione in a cavità abdominal, chì stimulatesu in eternu cuntrazzioni di l'utru.

A respirazione profunda saturava u sangue da l'ossigenu. Stu fattu hà bisognu à influenzà u pienu è u zitellu. A u puntu quandu, quandu e cuntrazzioni accuminzanu à acquistà u dolore, l'aspirazione sarà superficial, creendu l'effettu di l'anesthesia naturali. In l'intervalu ntra cuntrazzioni, risponde a respirazione medita, rinforza a forza di a donna in u travagliu.

Quandu u momentu crìtiche veni, u zitellu sdeghja à u canalu di nuvità, rispettu rispettu à l'annullamentu permetterà a donna di cumportu bè è ùn permettenu micca tentatori davanti à u tempu necessariu. Ma à u 70% di l'efficacezione di i tentativi, hè solu chì dipende quantità chì una donna scechja i pulmoni cù l'aria è quantu puntualità quandu libera da i pulmoni.

Lezioni di respirazione durante u travagliu

Ci hè parechje tecniche di respirazione durante u partitu.

  1. A cannila hè una respirazione abbastanza freti è pocu pressu. Inhalazione si deve esse realizatu da u nasu è l'exhalazione per a bocca. A respirazione dirusta in u travagliu cumu si vende una candela situata davanti à i vostri labbre. L'exhalazione è l'exhalazione cuntinuanu à tutta a lotta. Aprire 20 minuti dopu aduprà stu tipu di respira, una donna senti un pochi viulenza. Questu hè dovutu a un libbirtariu significativu di endorfini, chì reduanu u sindromu di u doru.
  2. Una vela grande hè una altra opzione, cumu si deve respira duranti u partitu. A tecnica di l'esicuzzioni hè uguali cum'è in u metudu prelituu, solu respirazione complica cù un gran effort. L'exhalazione hè realizatu da una bocca praticamente cumpressata, è in asprazione, per avè intesu "respirar" u nasu quandu si pateva. A so tecnulugia di respirazione hè utilizata annunzià, se i "candele" per u reduzzione di u dulore ùn sò micca.
  3. Locomotiva - realizazione duranti l'apertura di u cervicu. I cuntretzioni sò assai intensi à stu mumentu, venenu cun una periodicidadi circa 60 seconde. A durazione di e cuntrazzioni hè di 40 sicondi è à un minutu. In questu casu, u rispettu dirittu di u travagliu aiuta a lotta "respira". A tecnica componi di "Candle" è "Big Candle". À u principiu di a lotta, u primu tipu di respirazione hè utilizatu. Quandu a lotta intensificheghja, l'asprizzione di una donna chì dà nascita aumenta. Quandu u cummattimentu accumene subside, u rinfrescante pisu.
  4. À a fine di a lotta, utilizendu a respirazione ghjustu durante u partitu di qualsiasi tipu, avete bisognu di piglià un sopr'à un ispirazioni in u nostru bocu è, sopra à l'acqua, sopra à a vostra bocca. Questu esercitivu vi permettenu di rilassate è restu à un minutu in anticipazione di a lotta lotta.