Reduczioni di l'utru dopu à partitu

In u corsu di u gravidenza l'organettu di ogni donna sottuponite cambiassi maiò. Da sicuru, dopu à un partitu un pocu prucessu di ricuperu segui, durante quale tutti i organi è e funzioni turnaranu à u so state normalmente. Immediatamente dopu a nascita, u cuntrullamentu di l'utru inizio, chì ghjè accumpagnatu da i so duluri. In certi casi, sti sensazioni dulurizii sò stati boni. Questu ùn hè micca surprisante, perchè stu orgogliu particulari hà suffertu a maiò durante a gravidanza.

Dimensioni di l'utru dopu à partitu

Hè facilitu imaginate ciò chì l'utru hè pari dirittu dopu à u cunsigliu, se cunzidendu chì ci era un zitellu in questu 3-4 kg. L'utru dopu à u nàscita pianu circa 1 kg, è l'intrada internu si sviluppa à 10-12 cm, in largu l'urganu righjunhe 20 cm, annantu à 10-15 cm. Tali dimenisuni di l'utru dopu a partitu hè a norma.

In a settimana u pesu di l'utru hè minimu à 300 g, è à a fine di u pace di recuperazione à 70 g. Semu devi esse nutatu chì l'incrementu in l'utru dopu a nascita ùn passa micca senza traccia - l'organu ùn sarà più listessu cum'è prima di l'cialità. Inoltre, u zoon uterine in una donna chì dà nascita ferme in forma di slit, mentre chì prima di gravidanza è di partitu, era in forma.

A superficia interna di l'utru immediatamenti dopu à a nascita rappresenta una grande ferita fussata. Particulamente affettata hè u locu induve a placenta hè stata attaccata à u muru di l'utru. Hè assai impurtanti annunziendu, perchè a placenta si sviluppa per esse, è micca cun l'aiutu di un medico-obstetruista - in qualchì volta dura à 50 minuti. Sì u nàscita si hè stata rializata bè, è a placenta si sipara, allura u prucessu di riabilitazioni sussegwenti serà più veloce è megliu.

Dopu a liberazione da u gravidenza, l'utru hè micca solamente aghjuntu - da u corpu parechji parechji sughjenu una varietà di scaricamentu dopu à partitu . In i primi tempi, sò stati richiesti di a membrana (lochia) cù i coaggiu di sangu, da i sécrétions averanu un caratteru saccharinate, è dopu à 10 ghjorni turnaranu biancu amaricanu. Circa 6 simani di a liberazione torna in u normale.

Restaurazione di l'utru dopu à un partitu

U piriu di riabilitazioni, durante quale l'utru torna à u so statutu nurmale, da 6 à 8 simane. A menzione, a cuntrazzioni di l'utru hè accumpagnata da sensazioni dolorosa durante u travagliu. Questu hè dovutu à u fattu chì in u mumentu di l'hormone d'alimentazione (oxytocin e prolactin) sò pruduciuti chì accuminzanu u prucessu di cuntrazzioni di l'utru. Ci si deve esse nutatu chì a cuntrazzioni di l'utru dopu a seconda nascita hè più intensa, rispettava, è u dulore si face più forte. In regula, i sentimenti dolorosi sò tolerate, ma in certi casi, u medico prescriva i medicamentu di u dolore.

Cumu accellerà u prucessu di cuntrazzioni di l'utru?

  1. Per rinunzà rapidamente l'utru dopu a parti, com'è regula, u zitellu hè prestu subitu u pettu. Ci si deve esse nutatu chì l'alimentazione ùn deve esse simbulica per 2-3 minuti, ma cum'è pieno. Specialists dicenu chì un zitellu suttumu succiteghja u so pellu durante 2 ore.
  2. Se u nascita era successu, una donna pò levatrice in pochi uri. Anchi cammellu veloci attiveghja i prucessi in u corpu, inclusa a cuntrazzioni di l'utru. Inoltre, ci hè una ginnàstica postpartum speciali, chì cuntribuisci ancu à a risturazione di u corpu.
  3. Per rinforà l' utru prestu più prestu dopu à u cunsigliu , hè cunsigliu chì ghjornu in u stomacu per almenu 15-20 minuti. Sì una donna pò dorme nantu à u so stomacu, allura u prucessu di cuntrazzioni di l'utru ferma assai accelerata.
  4. A attenzione particulari avarà a pagari a nutrimentu. In i primi 3 ghjorni, hè cunsigliu per escludiri a carne grassa è l'alimentariu, da preferenza à i prudutti di i vegetali. Ùn limite l'usu di l'acqua.