Piante in a terra aperta

Bright, fragranza, suculenta è insanely delicious, u pumadoru búlgaro attava l'Europa in u distanti di u seculu XV è da tandu sò rializatu assai u core di i milioni. Hè u marinatu è di conserve, stufatu è stuffed with various fillings, aghjuntu à l'insalati è solu cunsumatu crudu. L'animali di sta pianificazione cuntenente hè nantu à u 2000, è anche si hè abbastanza capricciosa, hè cultivatu bè è micca solu in e cundizzioni di l'internu, ma ancu in u sular. Hè nantu à u cultiu di pepite in a pianta aperta è serà scritta in u nostru articulu.

Pipolla per terra aperta - quale elettu?

Allora, hè decisu - avemu cresce u pappaghju in terra aperta. Ma chì qualità hè megliu per questu quellu chì avutri? Sicura chì, per plantà in a terra aperta, hè megliu sceglie u pezzu di variità tempura à a righjoni, perchè serà garantitatu à riunione. Inoltre, l'scelta di variità devenu à a fini di futuri frutti. Se u pimentu hè cultivatu nantu à l'insalate, vale degnu dà preferenza à varietà di larghevuli è grossi murati: Winnie the Pooh, Miracle Californiu, Rigali di Moldova, Gladiator, Litsedey. Per cunzadenza, i variità di frutti chjuchi sò più adattati: Victoria, Ermak, Kupets, Kornet, Zaznayka.

Plantendu pepite in terra aperta

Dopu à identificà cù a varietà, avemu principiatu per preparà i letti. Per pepite hè necessariu di sceglie un situ cù un terrenu fertili, prutettore da u ventu. Piaghja per pepite si deve esse dispostu in anticipu: fecundate cù fertilizzanti organici per annu prima di cultivà à a tarifa di 5 kg per metru quadru. In u vaghjimu, prima di dugnu un lettu di giardinu, ci ponu 50 g di fòsforu è di fertilizzanti di putassiu. Immediately before planting peppery seedling, decontaminate a terra cù una suluzione di sulfate di cobre (una culloca di vitriol per bucket of water). Dopu chì u lettu hà trasmessu tutte l'urganisazione di prucessu, pusonu u pimentu in a terra. Ancu in i regioni più meridiali di u Sud, si pittannu in a terra in a forma di piantini, è micca simu di e sere. I Seeds per piantini sò stati stades à mità di marzu in pochi cups, è e piantini sò stati posti in u solitu in solitu à a fini di maghju. A distanza annantu à l'arbureti di e piantini sò mantinuti à 40-50 cm, è i pasce sò stesi almenu 50 cm. Quandu u pianta di varietà variità di pimentari, hè impurtante ricurdà chì hè assai faciule di spruzza sopra. Hè per quessa diverse varietà deve esse pittati à una distanza màxima da l'altru.

Piante in a terra aperta

U cura di pezzi includi mene, caprini, cuddaru è riavulu puntuale.

  1. U primu pezzu hè alimentatu, quandu nantu à e so piantani pareanu 1-2 veramente foglie. Hè fattu sta modu: in un litru di acqua 3 grammi di superfosfatatu , 1 gramma di fertilizzanti di putassiu è 0,5 grammi di nitru di l'ammuiu sò mischiati. Dopu à 14 ghjorni, u pimentu hè nutitu secundariu, duppià a dosi di fertilizzanti minerali.
  2. U pimientu ùn duverà una regina abundante. È l'acqua di preferenza l'acqua calda è bon mantegnu. U spicchjaru di l'acqua fridda pò causà a pepite ralentisce u so crescente, è a furmazione è a furmazione di furmazioni seranu postponati. Prima chì u pappu accumincia a fioru, l'acqua una volta per a simana. Dopu l'apparizione di fiori, u pebbone hè acquistu 2 volte à settimana, chì ùn permettenu l'acqua di massa e massa eterna.
  3. Per esse di u casgiu di pepite per esse faciule è faciale, hà bisognu à rinfriscà a cima da u so tronu principale. Questu hè fatta quandu a pianta cresce à 20-25 cm. Dopu d'questu, l'arbulu accumenza immediatamenti di ramificazione. U prossimu stadiu sarà a rimuzione di l'exceppu rivolde lateral - pasynkovanie. Quì hè listessa propriu caratteristiche. Passing pasynkóvanie solo in u verdu calidez è umidu. Se u tempu hè seccu, i riutri più bassine sò stati abbandunati per prutezzione di u sughjettu di resse.