Arbulu biancu Weigel

Weigel, un arbulu cù fiori abbastanti è fascinante, pò esse l'orgogliu di un jardine. A pianta hè unpretentiu, ma solu s'ellu i cundizioni curretti di cultivà è cura, vi faraghju u so patronu cù grande fiori in forma d'una campana è gustu agradable aroma. Pèndici fiascanu duie volte à l'annu - in a primavera è a fini di l'estiu. L'arbustule hè riccu in u culore di bocci: u curnutu in giallu, viole, crema, rosati sò truvati. Hà delevu spirimendu chì e poveri d'ùagliu senza ùculu apertu di u primu avè un colore biancu, è da pocu urientale diventanu u più splendido. A pianta hè rapprisintata da 15 variità, chì sò solu quattru stabiliscenu in a nostra regione - Middendorf, prima è piacevule. Allora, se sè dumandatu à apprezzà u fiorente di stu bellu arbulu, leghje i raccordji nantu à a cura di Veigel.

Sposcione vagari

Siccomu stu arbustulu hè abbastanza termofílica è si prefere luminu, quandu ellu sceglite u locu per a so piantazione devi esse aderenti à parechje duminii. Hè bisogna un bagnu luminoso, prutettore da e corrente. Hè megliu dà preferenza à a parti miridiunali di ogni casa di paese. Hè mpurtanti truvà un locu induve ùn ci hè micca stagnazioni di l'umidità in a terra - u carrettu ùn hè micca accettatu cusì. Per un arbulu pruduttu di terra fertili sucia cun una reazione nimici: lucali o luccicanti lucali. In Vaigels u pruduzione di mudie si deve esse realizatu in a primavera dopu esse scuperta a terra, ma prima di l'apparizione di i riti. Per fà questu, dig un burghiu 40 cm in u prufunditu è ​​aghju impastatu ( compost ), sabbia è legullu cù una cappella di 15 cm à u fondu. Se pique diversi arbusti, a distanza trà e piante ùn deve esse menu 1,5-2 m.

Veigela: crescente è cura

Basta in Veigels, cura di cundificà à ripplijarà bè, in particulari in u caldu di u caldu di u veranu. Doppu ogni regruzioni anu bisognu di a terra nantu à a corona di l'arbulu. Per riduce l'evaporazione di l'umidità da a superficia di a terra in u maghju, hè cunsigliu per mulch una strata di 4-5 cm da serratura o torba.

In u primu mannatu, i mughjili aghjustanu a prudinanza di rivolti danni è dèbuli. Ci hè necessariu ogni dui à trè anni pè rejuvenate a pianta è formate una bella corona di l'arbulu. A primavera, hè necessariu di furnisce fertilizazione supplementariu agghiuncennu superfosfatatu, urea è u putassiu in una ratio di 1: 2: 1.

Siccomu u clima favuritu hè u più adattatu per i strati, hè megliu preparà un refugju invernu per i so arbuli in a stagione fredda. Pò esse un capu di foglije seccu, lapnika cuniferiera, coperto cù film o spunbond à nantu.

A spessu, assai loreculturale si dumande per quessa chì u puderiu ùn spunta. Sì avete ancu avè un prublema, puderia esse pruvucatu da un regnu insuficu, a bassa illuminazione di u locu è l'stagnazioni di umidità in u locu.

Ripùbbrica di i Peschili

A pianta pò esse multiplicate da e semi, capi è scuri. Ma tutte sse parolle, u migliori di u radicatu sò stati in u Weigel quandu si propagate da e tinghje, è l'estate. A so preparazione hè cunsigliata in u mità di l'estiu. Per i scogghii di propagazione, i misgiu d'avè bisognu à utilizà i ghjovani rimanni à u 12 cm di largo. Per megliu Accusatori di radicali pò esse misu in soluzioni stimulanti speciali (per esempiu, Kornevin) per 10-12 ore. Dopu à queste taglioli sò inclinati à cullà in caseddi cù u sochianu, mischju cù a sable, à una prufundità di 7-8 cm. À u cima di i "cameri" duvete accade cun una filmà per creà un effettu di l'invernu. Cuttings spiegà sò speduti è sprinkled cù acqua, perch'elli ponu scrivevenu. A primavera mese principale i pianti sò piantati in terra aperta.

Quandu seguitate i raccordji di travagliu è cura per Veigel, u so cultivamentu vi darà un mare di emozioni pusitivi: u sforzu minimu, culori massimi!