Cautery of the ovaries

Grassu in l'apparizione di una laparoscopia , assai operazioni ginekulogichi ponu esse realizatu cù cumplicità minima è un pianu di recuperazione veloce. Quandu u trattamentu conservadoru cù una malatìa d'ovari such as polcystosis, ùn dà micca dinamica positiva, richeghjenu a intervenzione cirurgia. Stu diagnosticu significa a prisenza annantu à a superficia di l'ovari multiplicazioni formi cistichi.

A manipulazione cirurgia in quantu a cauterizazione di i ovari, o moxibustione in paroli semprici, permette minimizzà u traumu di l'organu, chì ùn si pò micca dettu per a resezzione , chì hè utilizzatu per u listessu propiu.

Chì ghjè un cautery ovarian?

L'operazione hè numinatu quandu un furmisu densu compostu di formi follicles non stalked nantu à a superficia di l'ovari, chì interferiscenu cù u funziunamentu standard di l'ovari è hè un obstacle per a fertilizazione.

Per a manipulazione, un usciu elettru particulari s'utilice, chì face incisioni nantu à a stampa foliculata, a so prufundità deve esse suffirenzia per fà chì a cavità falla è fuga di u liquidu cuntenutu. U listessu hè fattu cù tutti l'altri "sviluppi", mentri l'ovaru ferma significativamente in grandezza.

À l'operazione utilizate a narcosis generale o cumuni è ùn fate micca o fate taglià. U tagħmir speciale hè intrutu in a cavità abdominal through three small ogions that heal very rapidly.

Cautery of the ovaries and pregnancy

L'operazione moxibustione hè una bona stimulazione per a riunioni di l'ovulazione. Spessu pregnancy after cauterization of the ovaries si trova ancu in u ciculu vicinu. Dopu à i prublemi ginekulogichi chì anu cumercii, a medicazione supplementaria hè prescribed before the operation, a quali cunducta porta à a longa fecundazione.