Kalanchoe Kalandiva

Kalanchoe Kalandiva hè un arbulu chjaru abbastanti chjusu chì attrae l'attinzioni di a so brillanti è, in u listessu tempu, un capellu di fiori cullucatu in umugli neat. Malgradu u fattu chì a terra nativa di sta pianta hè l'isula remota di Madagascar, Kalanchoe Kalandiva cresce bè è à domiciliu cun un mantine simplici.

Comu a cura di Kalanchoe kalandiva?

Kalanchoe hè una pianta cun menu senza pretensione, perchè ùn esiste micca dumandatu assai di voi. Ma sò parechji sicritti di u fruttu successivu di sta casaplantina.

Graziamenti a probabbilità di i so "radici africani", Kalanchoe hè una pianta d'amarezza di luci, cusì un sillu di a finestra di lignu seranu un locu excelente per u so mantenimentu. In ogni casu, quì sò i surghjenti miridiunali, induve u sole di u sole hè aggressivu, ma hè megliu per evitari. A temperatura ottima per u Kalandiva hè di 20 ° C, ma u fiore ancu tollerà a vibrazzioni da 12 ° C à 30 ° C.

In quantu à regu, hè megliu micca di aghjunghje l'acqua à un prugettu di Kalanchoe Kalandiva chì valdi. Questa pianta, cum'è tutti i succulenti , deve esse humedeviatu cù porghje chjuchi cum'è a capa superiore di u siccà s'assicagna. Hè interessante chì tutta l'umidità in u fiore hè guardatu in e so foglia fugliosa, cusì per esse l'ora di u tempu o di l'acqua di a pianta, hè abbastanza per tuccallu: quandu u Kalanchoe ùn hè micca suffidante umidità, e so foglie saranu moltu. Inoltre, strangely enough, Kalanchoe Kalandiva ùn hè micca bisognu à spruzzioni, ma ferma tolleru l'aireesimu. Kalanchoe era bastante indiferente à a cumuzzioni di a terra, ma in solitu pû cresce una mezcheta scelta per succulenti è cactus .

Trasplante di Kalanchoe Kalandiva

Kalanchoe deve esse trasplante nunda più d'una volta di l'annu è solu in a primavera. Plantate una pianta in un pezzu novu pò esse fattu solu quandu a florente hà giustu fodera, mentre lavare e so razzii da l'anticu terra.

Induva ancu Kalanchoe Kalandiva necessaria un trasplante immedititamente dopu a compra. A cosa hè chì u principiu di vendita, chì in particulare cunzistenti di torba, ùn hè micca abbastanza bona à sta pianta. Sicondu i vignaghjoli vende, per trasplante u Kalanchoe in un periodu di prufundezza, vi puderete aduprà u metudu di trasbattimentu à menu dannà a fiore.

Kalanchoe Kalandiva - riproduzione

Questa pianta interni riproduce bastamente - articuli o fogli. Per fà questu, hè abbastante per cutà una foglia o stalk in l'acqua, è dopu chì e razzi si apparenza, dete à una pignatta cù un terrenu adattatu. Dognu quandu 6-12 mesi dopu u ghjovanu agricultore puderà piacè fugliale abbundante.

Cumu chjappu Kalanchoe Kalandiva?

Dopu chì u Kalanchoe s'era purga, hè bisognu di caccià a trasfurmazioni di u ciuriru allungatu à i foglie verde. Duranti u piriuu di u crescente attivu, a pianta dà numerosi smanii laterali, è ancu cumencia à stende in altizza. Per impidiscia questu è per dà a Kalanchoe una forma compacta è bella, a fiorite ci vole à taglià è tagliatu annantu. Dopu, i ghjucatori corsi pò esse arradicatu è i novi poni sani pò esse acquistati.

Ciò chì Kalanchoe Kalandiva ùn si sfumava?

Dopu un primu fiurimentu, u Kalanchoe deve bisognu. In questu casu, a pianta spiega di furnisce un reginu pocu pocu, è ancu una quantità di luz di u sole. Inoltre, u Kalanchoe ùn devi micca dettu di pelletterà - questa hè una cundizione indispensabile per a so futura fioritura. Pudete fà dinò in u Novembre è in l'invernu puderebbenu avè bisellu novu.

Malati di Kalanchoe calandiva

A maiò spessu, a pianta pò stà malatu per via di cura inutilità. Cusì, in u casu di l'insuffisazioni di u locu, u Kalanchoe pò esse affettatu da rot, ma, per contru, a mancanza d'umidità pò guidà l'apparizione di caschi marroni nantu à e foglie o à u so sferimentu cumpletu. Inoltre, i manci marroni nantu à i fianchi Kalanchoe Kalandiva pò pruvendu per u danni di bacterial o virali di a fiore.