Cumu travagliu i peonii in a primavera - chì fertilizzante ci vole?

Principianti in giardinaggio sò interessate in ciò chì di alimentà i peonii in a primavera, perchè e fiori crescenu grandi, è u fior di e vintu abbattutu è exuberante. Comu additivi, ponu utilizà additivi minerali è organici chì cuntenenu minerali necessarii per questa pianta.

Spring feeding of peonies

Sta cultura di fiori pò escidevà per un pezzu u tempu è crescenu in u stessu locu, ma questu hè bisognu d'una cura propria, cumprendu a robba suprana. Da u terzu annu, hè necessariu di cumenciu à fertilizà e fiori. Applibbildu u fertilizante per pioni in a primavera cum'è questu schema:

  1. L'additivi di u primu tempu si usanu dopu à annunzià a neve, è in questa ora i più utuli sò nitrogenu è potasio.
  2. U vestitu cumminciò cumpletu da quandu i mandacci accumincianu a forma. Hè bisognu di nitrogenu, fosforu è potasio.
  3. A terza volta u fertilizante sò intrappendu dopu à 1-2 simuli dopu a fine di u fiore, quandu i riletti sò stati. Havi averia include fòsu è potasio.

Hè impurtante ùn cunnosce micca solu cumu migliurà i peonii in a primavera, ma ancu cumu fà cumu ghjustu.

  1. U megliu tempu per a prucedura hè à a sera, è ideale, se u tempu hè sopra annantu.
  2. I jardinieri cunzeguatevanu cunsigliere di u vestitu foliar di ghjunghje à aghjunghje à a suluzione finita un sapori di lavandula o detergente, secondu chì u bucket d'essa conta per 1 tbsp. cucchiaio. Dopu à questu quì, u licitu sarà megliu nantu à a superficia di e foglie, in casu di sparà, per migliurà a digestioni.
  3. Quandu si usa humus o fertilizzanti minerali, hè impurtante scatterà cù e tagliu di l'arbusti cun cura, per chì l'additivi ùn fallenu micca nantu à e foglie, perchè chistu pò purtà à crematori.
  4. Prima di l'appruvazioni di fertilizatori, hè cunsigliatu per moisturiserà a terra ben à migliurà a penetrazione di i minerali à e radichi di i peonii.

Sicondu i risultati, i fertilizzanti più populi è pruvinati per i pioni sò i seguenti opcions:

  1. "Kemira" hè un bon suppli suplementu minerale, chì pò esse faciutu trè volte à a stagione. A droga dissolvi e facilmente, perchè ùn hè bisognu di prisintà un pocu di fertilizzante sottu u bush è l'acqua di a pianta.
  2. U fugliale di Chicken hè una prima fonti di nutrizi. Per fà una solu suluzione di 0,5 litri di sotta, pour un bucket d'acqua è presse per 14 ghjorni. Dopu questu, l'infuzione hè dilutau cù l'acqua in una proporzione di 1: 3. Pudete aghjunghje a cinera di legnu à questu supirficu.

Feeding pions in urea primavera

À u principiu di a primavera, quandu a neva sempre mentreghja, ma hà digià scuru, hè cunsigliu chì a uretra subcuriggiata si mantene, chì dà u fiore di u nitrogenu necessariu. U granule devendenu esse spustate solu in i cantei, induve campani cresci. Quandu a nera si funni, furnisce i sustegnu utili à e radici, chì saturarà a pianta. A fecundazione primaria di i peonii cù a urea pò esse aduprata da a pulitura, per a quale hè una preparazione solu: 5 g di l'agentu sò aghjuntu à 1 litru d'acqua. Dopu un mesi, a spraying hè ripetuta è aghjunghje 1 tableta di microfertiliziu à a suluzione.

Alimentazione di pioni in u ligumi di primavera

Comu sustitutu per l'addittamenti minerali pò esse usatu infuzione di levadura, chì cuntene assai nutrienti. Cù u so aiutu, pudete migliurà a struttura di u locu è saturà a pianta cù e sustanzi necessarii. Adding pions à u levitu pò esse fatta prima. Per preparà u fertilizante, una preparazione hè preparata, per quale 10 litri di acqua è 100 g di levadulini sò mischiati. Pudete aghjunse un zuccaru pocu per fà u travagliu di levadura. Inoltre, hè cunsigliatu per aghjustà 0,5 st. fustu di lignu. Infuse 2-3 ore, è poi l'acqua.

Feeding peonies with bread

U levitu pò esse sustituitu cù u pane negru, chì ancu cuntene sustanzi essenziali. S'è cercate un modu per nutriscia i peonii in a primavera, da cunsiderà chì una pagnotta di pane hè necessariu per a suluzione, per esempiu, di Borodinsky. Hè chjucu in pezzi chjuchi, liggetto siccati, è poi cunsuppauva cù l'acqua. Un bucket cù una capacità di 10 litri deve esse impiimentu in 2/3 cun pane è spedinu cù acqua per quessa coperazione tutta. Arriba cù un pianu è metteci una carica per piglià una pressa. Wander significa hè una settimana. I peonii alimentà cù l'infuzione di pane hè fattu solu in una forma diluta, piglià in contu di a proporzione di 1: 1.

Peonii alimentani in cinti di primavera

Unu di l'acchianata più populari è utili hè u frescu di lignu, chì cuntene nitrogenu è altri sustanzi utili. Aduprà immediatamente dopu chì a nera falla. Ash per i peonii in u mumentu vi aiutà à rinfurzà a pianta, è farà ancu u tonu di fiori satuatu più. Hè spargugliatu in u locu di cultivà i peonii. A cosa principalu ùn hè micca di cunghjilla a top dressing with ash and granules of urea, cum'è questu quì si conduce à un apparenza più veloce di rimesse, chì pò esse affettatu da i frutte rivenuti.

Alimentà pioni in ammonia

Fate ricetti populi, l'alcool ammoniu hè populari, chì hè impurtante di utilizà a dosa correcta, altrimente l'arburete guaranete una massima verde, è i fiori seranu chjuchi o nimu in tuttu. Ammoniu à l'alcool di pioni hè adupratu in forma diluita, cusì in 25 litri d'acqua hè aghjuntu à 10 litri di acqua. Adu sempre hè pussibule di riabilimentu d'urgenza, quandu i pianti poni cresce poviri, per quale hè necessariu piglià 1 st. D'acqua per 1 litru di acqua. culluna di 25% ammonia.

Peony-like tree - chì per alimentate in a primavera?

Per sta cultura di fiori, a presenza di nitrogenu è potasio in u locu hè di grande impurtanza, per quessa, hè cunsigliu per fà questi sutteri per fugliale abbastanza regularmente. L'alimentu di a pèconia à l'arbulu in a primavera cumencia cù fertilizzanti nitrogenu, chì hè impurtante per u principiu di a staghjoni di u crescente, è quandu e manichi di u fiori inizanu da forma, l'additivi di potassu-fosforu sò scelti. Hè impurtante de cunsiderà chì un esercitu di nitrogenu durante u piriodu di feraghju pò causà danni à i fiori. Finu à l'arbulu crece più di trè anni, aghjunghje a foliarificazioni di fertilizazione.