Cartolina per voi cù a me avana

Amma ... Quantu calidez è tenerezza in una parolla. Quantu ghjurnati cuntenuti di zitiddina. Forsi l'avenza cunnosce u sicretu di una zitella felice è pruvate di sparta stu sicretu cù noi, ancu quandu avemu digià criscenu. È ùn hè micca surprisa chì avemu vulete piacè ad addivà è falla d'avelli qualcosa chì sò. Avemu suggerutu chì fate una sorpresa bella per a so avutru - una carta di felicità fugliale di carta cù u vostru propriu mani.

Cartolina à a nanna in scrapbooking technique - master class

I strumenti è materiali necessarii:

Per una cartolina à a me nanna, decisu di turnà à e tradizione è si stalla nantu à una carta classica delicata cù fiori, è in una carte di felicità hà sceltu l'imitazioni di una forma di telegrami. In seguitu, vi vi vi fighjulu u viottu cumu fà una carta di felicità per a vostra avè stessa;

  1. Trimate u paper è u cartuni in a parte di u grandu cumu.
  2. Utilizà u paditu di tinte, I pianu pianu pianu nantu à i spiculi di u papieru è di i fiori, dà un aprenu annigatu.
  3. Allora aghjurnà a scrizzione è a letterhead congratulatory à u sustrato, chì hè ancu ligatu cù u tonu.
  4. Utilizendu una cinta adhesiva di doppia cara, pegà a carta di felicità à u paperu (questu serà l'internu di a cartolina) è aghjunghje l'argentu versu i cantoni di i canton.
  5. Questu, avemu dicitatu l'internu di a cartolina. Sè sicondu averete, pudete pintà una foto nantu à a siconda mità chì v'hà ricurdatu à a to mamma per voi.
  6. Avà avemu creatu muzzilli di fiori di i fiori - Ci ponu decisu di fà una compulsa fronda, ma a combinazione di parechje fiori vi pare cusì bè.
  7. Peguemu l'inscription in a tonda è aghjunghje l'argentu (aghju agghiunciu dui, perchè l'altri dui corsi desapareceranu sottu i fiori) è di riparà a carta nantu à a basa.
  8. Glue gun fix flowers in a carta. Inoltre, se vulete, pudete aghjunghje perle, strisce o colti.
  9. Eccu un toccu è ancu una pocu nutizie, avemu amparatu una cartolina. Chì ùn sò micca tecnichi cumplittamenti o ornamenti non-standard, ma, in my opinion, sta carta appellu à i so amàvuli anonali, diventendu per u so u best gift .

L'autore di a classa maestra è Maria Nikishova.