Pittura da pasta marina

Da pasta marina, ùn puderebbe micca micca solu parechji figurazioni, ma ancu assai imagineru. Di sicuru, u moltu di stampa tridimensionale da una pasta marina cunceta assai più tempu è sforzu, ma u risultatu vale a pena - un articulu chì decora u vostru rupieru o hè diventatu un bonu rigalu in u stilu di fà artighjanali.

Classe maestru "Facemu un pianu tridimensionale da una pasta di salte"

  1. Prima di tuttu, avemu chjattitu di carta o traccia di carta un mudellu di l'elementi principali di u futuru ritimu - in u nostru casu hè cignu. Allora andavanu à amarnà a pasta salata, rinfriscà fora nantu à un pianu speciale, tapitre di silicone o foglia è scrivi i contorni di u disegnu nantu à a prova. Questu pò esse diretta direttamente da u paperu cù qualsiasi oggettu scurciatu: una agulla, una brutta, o un magnificu.
  2. Propriu, sguassate u mudellu è u travagliu cù u teste stessu: guirendiativi di i linii principali, chì ponu esse di diverse grossità è di prufundità. Hè piacevule d'adopru manicure tools for such work.
  3. In u locu duv'ellu si situà l'arba, per u vulume, pusendu un pezzu di massa.
  4. E cuggiate chjuda l'ala à u locu.
  5. Per appendixà l'elementi da a pasta marina, hè assai faciule: puderebbe usà un pezzu è acqua chjaru per fà questu.
  6. Per fà u cignu più vistutu, preparate piume longu è currettu per ellu.
  7. I piume piccati sò a forma di un diamante, è devenu esse furnitu una figura fina cù un cultile ou un pila per u mudellu.
  8. Hè cumu u primu cignu vole esse risultati di u vostru travagliu. Oghje da u teste dui crescenu chì si vede l'altri - per questu seconda cignina pò esse dipenditu in una figura speculativa.
  9. Fighjendu à fà rosità per u ritimu. Ròttulu a salsiccia fora di a pasta è tagliate in pezzi petite - ùn deve esse tanti cum'è e fiori chì vanu à pustà ind'u postu nantu à u vostru pruduttu. Di sicuru, ci vole à fà un numeru fugliale di elli.
  10. Formulemosche in mezzu di u fiore trasfurmendu una badda di a pasta è facenu un imprudente in u so centru (cù un ditaghju o un lapis).
  11. Avemu bisognu à fà petali - per questu quì scorri ogni pudreze di massa è dà una forma ovale cun verni irregulati.
  12. Allora u centru di u fiore ci ponu accumpagnà i petali da parechji latiti, à pocu à pocu à pocu pressu u grandu di u caprettu.
  13. Pundu à u fattu chì i più petali, più magnifichi sò e rosi per una figura di a pasta cù i so mani. Ma ùn facenu micca troppu grande, altri anu da vede massa cumplicanti, mentri a figura di u primu pianu in sta stampa hè devessu i cigni.
  14. Per i fiori ci fàcenu chjappà u patronu è marcate i contorni di e vini caractere nantu à elli.
  15. I fiori chì vi vede in a stampa (dopu avemu da stampà in u giallu) sò fatta più faciuli: sò moldati da petite bagnatoghji di massa, u centru di quale hè pressatu da unepochi corrugati (per esempiu, a spine di a penna di a penna).
  16. È i realizamu i tocchi fini - avemu fattu tanti grandori di foglie intagliata da a pasta.
  17. Tuttu l'elementi pitturi individuali per a stampa di a pasta saltata sò primu sianu assicuti solu in u fornu. Quandu secaranu, pittalite cù acrilti, gouache o acquerelli. Se u vostru pittura ùn hè micca fitte sottu u vitru, hè vale à vernicià l'elementi da a pasta marina, cunsignannu un glossy glossy. À a fine di u travagliu, cola i cigni è i fiori nantu à a basa chì hai sceltu è aghjunghje l'imagine in un corpu adattatu.

Comu pudete vede, affissà una fossa di a prova ùn hè micca bassifattia. Pudete venerà cù qualsiasi storia per u vostru pruduttu è colore u vostru travagliu cum'è vede bè.