Vestita cun spalle

Curnutu e collarboni sò unu di i posti più belli di u corpu femminile, cù neri è i turmidi. Eccu e sti zoni chì facenu chì l'omi sperenu a fragilità di u so pussessor, pruvenenu u desideriu di prutezzione è prutezzione. Per quessa, un sarafan selezziunatu cun debuli aperte ùn ci micca micca solu dà l'oppurtunità di dimustrà a bellezza di a figura, ma aiuta ancu aiuta à creà una imagina di una ninfa suggetata è femina.

Summer sarafan incù i spinelli aperti - mudelli

  1. Beach sundress cù spalle sottrittate nantu à una bandella elastica. Hè distinatu da tissuti simplici è di cut simple. Di solitu hè un "pipe", questu hè una silueta diretta. Sarafan hè piacevule perchè hè faciule facilitatu è rinunzià, è per via di a finura di u materiale s'assicera rapidamente. L'scelta hè megliu per stà in un mudellu di cuttivo finu.
  2. Vestito Città . Un mudellu cchiù nobili. Quì si in a cumpusizioni pudete truvà è seda, è viscose, è u poliester. In u cutu pò esse ghjustu, trapeziu o fitted (nantu à a band elastica o sottu u cinturione). U teatru perchè hè sicuru usatu più densu (per esempiu, un sundress biancu cù spalle olii ùn deve esse micca visibile). A parte suprana pò esse esercitu di forme diversi:
  • A sarafan sarafan . Solu cusì, stu tipu di vestitu ùn hè micca assai adattatu per occasione solenni, ma questu per a campione per un anniversariu o una festa corporativa serà ghjustu. Pettirussu in u pianu cun l'ombra aperta ponu esse mischjate cù i scarpi à a bassa vitezza, chì sarà tutta sutta u vestitu, o pudete - cun tacchi sali . I mudelli Evening esigenu per i tessili - u chjuccu simplici hè chjaru in cumbinazioni cù a sita noble, u tèmpiu serà luminosu è texturizati.