Oxford di donna

L'Oxfords di donne sò un tipu di donna di donna di donna chì sò oseciuti o scarpi. U so nomu hè stata data à i scarpi in u XIX sèculu uttene à i studienti di l'Università di Oxford, chì sò assai populari. Ma pudianu esse spustati solu da i ghjente, è da a mità di u XXu seculu sti zucchii uriggini faintunu parti di u vestitori di a donna.

Ossfords sò parechje signos evidenze chì i distingueinu frà altri mudelli di scarpi:

I mudeli moderni ponu avè un maggiore è una punta di punta, in tutti l'altri Oxfords sò diffirenti.

Oxford senza tacchi

L'Oxford di donna, senza tacchi, hè un piacè di cunfortu per ogni ghjornu. Hè calzate sò un pianu petite, per quandu caminavanu per un bellu pezzu, sò più cusì cun qualchissime altru calzatore chì hà tutte e soccelli solu. Cusì l'Oxfords sò un sustitutu favuritu per i sapelli di ballet , mocassini è qualsiasi altre calzarii informali, mentri ùn sò micca inferizii in bellezza in tuttu.

L'odeoni di i mudelli di Oxford ùn sò micca solu sapieni còdici, ma ancu universale - si ferma bè cù jeans, trousers e ancu faldes. U calzate ponu esse unu di culore, è combina uni pochi di culori è sfumaturi.

U più sughjettu pò esse cunsideratu:

Oxfords bianchi è beige, seranu una maraviglia addestra à u stilu romantica, - sò questi brusgii dilicati, A-siluette, fiorne o petite fiori è cammimi lumi. È ancu u piu di successu pò esse un cumplementu à u stilu di cummerciale o stile di kazhual. Per una robba senzilla è còmaga - jeans è una cammisa, pudete sceglie u pezzu di u focu cun u legnu oculinu è stitching in u tonu di i scarpi.

I ghjovani, eleganti è certi assicurati, prestu prestu attentà à u mudellu di una pelle liscia di culore marrone cun un tinge rouge. L'attrachjonu di stu mudellu aghjunghje un pezzu petite. Ogni buttigli di u bughjone di u nostru debbuli bastonu un bellu ramu cù pantaloni shortened, una camicia stilosa è una ghiacciaia di cut-free. In questu equipatu, pudete sanu senza solu per fà cumerciu cù amatori, ma ancu in una cafe cù u ghjovanu.

I amatorii di mudelli non ordiniera anu atraversu u calzari cù una sola chì difiere da a basa in u so grandore, hè una ligeramente più largu, o hà un culore cuntrastanti. A primu l'opzione ùn deve micca solu rapprisintanti di sottucultorii, ma ancu e donne brillanti, è a seconda opzione serà un subjecte benitare in u vestitori d'eleganti è moda muderni.

Oxford Heels

Malgradu a pupularità di l'Oxfordu tra l'omi è di e donne, l'apparizione di sti scarpi in u calcariu induce un veru boom in u mondu di a moda. Hè una decisione di cuncepzione inesprata, ma forti.

Oxfords pò avè un altru puntu distintu - da a più magica à a più larga, a so forma hè ancu una terra bona per a fantasia è solu solu di moda.

Saperei tufu - hè una vera versione di i scarpi per una sera fora. A moda di moda inglesa, Stella McCartney , dici chì l'Oxford lacatised cù i piedi hè una scarpa chì hè perfetta per un vestitu di notte in u pavimentu, ùn hè micca micca male cù cusì un pezzu chì un vestitu chjusu strettu è un vestitu longu di corpu si sò cumminati.

Ùn vi scurdate micca chì l'Oxford era urigginariamente un pezzu di l'omi, per quessa sò perfettamenti cumminati cù vestiti di e donne, l'attività è a sera. Per ogni ghjornu di u negoziu, i mudelli di pilu lisciu di u mudellu clàssicu o mudernu hà sempre bè. Pò esse vistutu cù un vestitivu, jeans, pantaloni o una faldella.