Vasculitis hemorrhagica in i zitelli

A vasculitis infectiva di i zitelli hè una malatìa chì pruteghja principarmenti i capilarità di a pelle, ancu i vini sanguini di u digestivu, i articuli è i rizi. Perteneta à u gruppu d'immunocomplex allergii à i vasupati di natura infizziosa. L'iniziu di u sviluppu di a malatia pò esse à ogni età, ma, com'è regula, i picciotti figghjoli (finu à 3 anni) suffrenni di sta maladie summamente raramenti.

A maiò spessu, a vasculitis hè diagnosticata in i zitelli di 4 à 12 anni.

Ci hè parechje forme di vaskulitisu hemorrgica, diffirenti in e so manifestazione è a natura. Cusì, a vasupatiata hè spartuta in dui sottupruppi: ereditarii (malatia Hippel-Landau, sindrome d'Ehlers-Danlo, sindrome di Kazabaha-Merrita, Louis-Bar, etc.) è acquistate (vasculite sintomatica cù allergii di diversi urighjini, tossini, hypovitaminii è infettivi, etc.).

Vasculitis hemorragica: causa

A malatia hè causata da i danni à i mura capillari è à l'incrementu di a permeabilità di i vetllai in un mondu, è di l'attivazione di u sistema complementari è à l'incrementu in a quantità di complexi immululi pruduciuti.

A maiò spessu, u sviluppu di a malatìa cresce un pocu di tempu dopu una malatia infizziosa (ARVI, tonsillitis, scarpie, etc.). A volte l'evuluzione di a vasculitis hè precedita da l'intoleranza di droga (o altre tipe di reazzione allergii), l'ipotermia, a vaccinazione, u traume.

Sintomi di vasculitis in i zitelli

In a maggiorità di i casi, u primu simbulu di a malatia hè l'apparenza di una rash bianca di un culore rougesanu. Focus di rashes: pleitini di limbi, nancci, un spaziu vicinu à e articuli. Raramente parechji rashes nantu à a faccia, palmi e pede, troncu. Dopu à u rash passa, i mancu persa pigmentati in u so locu, chì accumincianu a sbuchjulà cù rennighja frequente di a malatia.

U sintimu simbulu cchiù cumuni hè u danu cumuni. Hè osservatu da a prima simana di malatia. A natura è a durata di u dulore pò esse assai diffirenti, a maiò parte grandi junzioni, particularmente l'ankle è u ghjinochju, sò affettati. In questu casu, l'ombra di cumuni, ma ùn sò micca deformations funziunale è imbulighjate irreversibili di l'articule.

U terzu sintimu più cumuni hè u dolore abdominal. Puderete manifestazione cù u scunfighja u pelle è ghjunti. Attesi di dulore pò repite ripetutamente in tuttu u ghjornu, senza una località chjaru. Spessu, nuvulva, vomitu è ​​a febbra sò ancu osservati. In raru casu, u pudezzu gastru o intestinali hè pussibule.

A volte cun vaskulite hemorrhagic, renal o d'altre òrganu (lung, heart, brain vessels) sò influenti. A gravità di e ferite pò esse assai diversa - da i pachuli minori, à moderate è ancu severi.

Vasculitis hemorrhagica in i zitelli: trattamentu

A natura è i metudi di a terapia varianu secondu a fasi è a forma di a malatia (primu casu, rinfrittu di a malatia o pardunimentu di remissjoni), in manifestazioni clinichi è di severità, è di a durazione è a natura di u cursu di a malatia. Ma hè ancu possibbi à rializà u regimen di trattamentu più generale, tipicu.

Per tutti e forma di a malatia, i antiaggreganti sò utilizati. Assign curative (persanthin, dipyridamole) 4 volte à ghjornu à a rata di 5-8 mg per kilogrampene di pisu corpu, trental (agapurine, pentoxifilina) 3 volte à ghjornu per 5-10 mg / kg pisu di corpu. In i casi maiori, i dui tipi di droga pò esse amministratu simultaneamente. A durazione di u cursu di trattamentu pò esse sfarenti - da 2 à 12 mesi, dettu di a gravità di a malatia. Quandu a forma crònica apetta corsi periculi riclamati (trimestrale o ogni sei mesi).

Anti-coagulanti sò usati in dosage individuali, attivatori di fibrinolisi, enterosorbenti, glucocorticosteroidi, stabilizatori di membrane, citostati, antihistaminti. U trasfusione di trasfusione è a pianofheresi sò ancu utilizati. A scelta di droghe è metudi di trattamentu deve esse fattu solu da un medico, trattazione o una regulazione micca autorizata di u reginu di trattamentu senza cunsultà cù specialists è medical supervision hè inacceptable.

Prevenzione di vaskulitisu hemorrgica

U rolu più impurtante per a prevenzioni di a malatia hè a prevenzione, a prevenzioni di l'exacerbazioni di focu infizziunale, l'isolamentu di l'allergens. I Pacienti ùn facenu micca esemplari di antigeni bactrizii (Pruva Burne, tuberculin, etc.). Per prevene a vasculitis hafrhagica in i zitelli hè impurtante ipoallergenic, sparing diet, una dieta nutritiva completa è un stiltu di stiletà sana.