U mandu in u roulate in foglie di uva

Infatti, u col inghjinante di foglie di uva, o dolma (tolma), hè un platu cù una storia è geugrafica assai ricchiata. Dolma sottu diversi nomi hè presente in a cucina di Turchia, Libanu, Siria, Abkhazia, Uzbekistan è altri paesi di l'Asia Centrale è Sud. Hè u tempu di pruvà novi variazioni di stu platu populari.

U cavallu d'aranciu cù rotuli d'uva

Ingredients:

Preparazione

Rice fateurge finu à chì cibu è foglie l'acqua fredda. Rice fugliu, cun ucca picurinu, aghjunghjenu sal, pepite è cilantro picatu cù albahaca.

Cù una cullettilla struisce a carne piccata cù u rossu nantu à e foglie di uva di racina è pentate cù un envelope. Per a dolma, ùn hè micca impurtante d'uttene u fille di uva. Pudete piglià un pappadore frescu, pateanu cù l'acqua furiosa è l'utilizanu cum'è cunghjilla.

Pigliate u calderone è state nantu à i so culori spalle finti. Stu truccu ùn hè micca accidintali, perchè in questa manera avemu impeditu u cuttimentu di uva di e vaccini à u fondu di i piatti. Pudemu dolma è mint in cima di e foglie. Vi arrivarà u pumadoru in u so propiu sucellu, chì in a stagione pò esse sustituitu da i freschi.

Avà hè questu di cumpagnia di u dolma cù l'acqua, nantu à u dilùdatu sopra u cuntenutu di u calone è fate un attaccamentu à u pranzu, pressu à fà. Preparamu ribelli di colti per una durata à una ora nantu à caldu bassa, è da serve cun salsa di tomate o matzoni cù l'agliu.

A col mudova si culloca in fulari di uva

U col in ruote in u lattice di uva, a ricetta di quale avemu discutenu annunziate, hè presente nantu à i tagghi Moldavani durante a festa per ogni occasione. Questu ùn hè micca surprisante, un piacenu cusì cusì ùn sianu ignurati.

Ingredients:

Preparazione

À l'oliu vegetale, trasmissu nantu à i cipolle finamente finite è a zucca pastorella rintra finu à ch'e sò moltu. Tagliate u patezzu in pezzi chjuchi è aghjunghje à u vestitu. Frittu i verdura finu à chì l'umidità si evapora, è poi cunglite cù carne piccetta. Rice hè ancu bagnatu finu à prestu è aghjuntu à u rivestimentu di u corru.

I purcelli di vinu sò cuparti da acqua calenta è chinu di carne piccata. Guariscamu i roturi addiscinuti di col in una pignata d'argilla e fate u caldo è a kvass da bran. U stufa di u pane nantu à un focu per un'ura è una mezzo, dopu serve à a tavula cù a crema agria.

Cabbage in u culore di rotolo in uva di foglie

Oghje hà cunsideratu per esse cumu quale sò u pudacciu di coli cullighiti da e staghjunata è com'è cocilu, ma avemu abbandunatu a ricetta più famosa per a postre. Cusì, ti dumandemu à amassi è per fricà i rotoli in russu in galizianu, una ricetta da u vindite.

Ingredients:

Preparazione

Imbulighà a carne piccata cù sal, pepite è e herbes chopped. Pane finamente finamente chop the cipon è aghjunghje ancu à u rivestimentu. Dopu, cunzone in tuttu ciò chì aghjunghjenu piccu cù una piccula quantitatiu d'oliu o acqua, perchè chì in Dolma conserva a so friabilità, è ùn ùn sarà una cutlet.

A mannara cunsta è diretta è nantu à a tavula cun u struitu. In u centru di a fetta, pusendu una parte di carne macinata è rotulu quì tuttu cù un rotulu. L'aghjustemu per una ora è media è serve cù manghju è u zucchero di limonu.