Metu estrettu

Avà più di più è più pupulazione hè stata stesa. Sì avè spiegatu l'essenza di sti classi facilitate, dopu praticavanu allargu tutti i musculi, perchè e custa classi sò assai populari cun ballarini è assai atleti. Inoltre, ancu s'ellu a vostra attività prufessiunale ùn hè micca ligata à questu, avete sempre benefiziu d'alloghju. Questa hè micca solu una maraviglia di manera di relaxà tutti i musculari di u corpu, di sviluppà a flessibilità, a plasticità è a gràzia di i movimenti, ma dinò una bona aiuta à perdente di pesu.

Stretching per a perdita di pesu

À u primu attentivu pari chì hè più difficiule di perdiri u pesu per questu metu. In ogni casu, in fattu stretchamentu (stretching) ponu rializazioni assai attraenti. Se tu facite cù regularmente, site l'accilità u metabolismu in u corpu, perchè e so grassu accumene da esse cunsumu più attivamente, è a perdita di pisu si sviluppa un pace.

Ioga, chì hè basatu annantu à static stretching (quandu occupate a pose, stendu i musculi è mantèniu), ha amparatu assai risultati per i figuri di quelli chì vultonu à ellu durante parechji anni. Hè vale a dì chì questu ùn significa micca chì ci hè tuttu ciò: iogie, per esempiu, escludie micca carne da a razione è cambia à l'alimentariu naturali, da quale sò ghjornu sò cusì cusì ligne.

Ci hè un altru tipu di stese - dinamica. Questa opzione hè bella per parechje workouts è singuli. In questu casu, ùn occupanu micca una pose, ma tira in una certa direzione, facennu un sforzu di stretchì u musculu. In a maiò parte di a classi di stinziu efficace, combina queste metudu.

Stretching for beginners

A prucedimentu di stese in termini generale per ogni unu di noi hè familiar ancu cù i classi di scole in cultura fisica. Pigliate eseriti simuli per quelli chì si ghjunghji da fà di stese:

  1. Standing straight, legs bent à i ghjinochji, sò nantu à a larghezza di e spalle. Puderanu una mano è stenderla. Change hand and repeat the exercise. Fate l'exercitu 6 volte.
  2. Assicurate in Turco, tilt your head with your right hand to right. Settimu per 15 cuntatti in questa position. Relaxate, sguassate a vostra manu, repite for in altre mano. Executate 8 volte per ogni latitudine.
  3. Standing, pressu a vostra volta in u muru. Aghju aghjustatu, palmi sliding in u muru. À u puntu più bassu possibbli, prigione in 20 count. Fate l'exercitu 6 volte.
  4. Lunge forward, mantene a to back flat, à u to pettu drittu. A manu dritta - à u latu, partenza à a strada. Inturbarate à a manu esternata, mantene a propina per 30 dumila. Cambiassi u to pede, repetite l'exercitu. Fate un totale 8 corsi.
  5. Assicurata nantu à a chjera, e perchè largheghja a banda, e mani sfernati à u spinu di a testa. Aghju pruduttu, intindente di toccu u ghjornu di u ghjornu. Dopu quellu, rilassate è duverà per l'altra parte. Corre 6 volte in ogni direzzione.
  6. Assicurata nantu à a chjappia, i peri anch'elli aparti, pierita di u ghjornu fissatu nantu à u ghjinochju, palmi chjuccu na napulitana. Stretch to the straight foot, poi jirìassate, dàchanu l'altra piera, rinfriscà a prima è repite l'exercitu. Ripu 6 volte per ogni uitu. Ideale, avete bisognu à piglià un pede cù a manu è risolviu a pusizione nantu à 20 cuntabili.
  7. Un esercitu pupulari hè a "bugia". Assicurata nantu à a chjesa, cunnetta i pede in ghjiru à i ghjinochja à u pianu, aiutendu à i codo. U palme pò esse mette nantu à i so pedi.

Ùn hè bisognu di rializà stese nantu à i musculus non caluri - questu feraghju più periculate chì bè. Prima di l'eserciti, run o jump cù una corda per 5-10 minuti.