Esercitu per a spine "crocodile"

Unicu per u settore è u spine di i exercici "crocodile" hè à tempu curative è preventive. L'effetti hè basatu nantu à u principiu di attruvarle a spine in a simile di un spirale.

Einzezziunarii per u "coccodile" di novu - règule è indirizzi

Questu settimane di esercizii hè cusì universale chì pò esse usatu da e persone di u ghjovanu è di a vichjàia. U cumplicamentu di l'eserciti "crocodile" hà cumuni cù l'attitudini di yoga in rispettu: a torcia hè fatta nantu à inalazione, in seguitu a pusizione hè affissata è sippighjate hè realizatu, quandu ritene à a pusizione iniziale, l'exhalazione hè fatta.

L'esercite "Crocodile" facenu esse realizatu nantu à un stomacu vacu, eseguisce u benessimu, senza nisun permettenu stretchimentu o danni à i musculi è ghjunghje. Eincezii deve piacè, u dulore - una alarma.

I esercizii per u "coccodile" di u tornu per i disorti di intervertebritali, difetti spinali, osteocondrosi, radiculite , disturbi circulatori in a regione pélvis è assai parechji aiuti. Per a persona sana, sti sperimenti aiutanu à sviluppà a flessibilità è rinfurzà i musculi di u spinu. Compleci contraindicatu cù i malati discogeni in a fase d'exacerbation.

Cumplessu di esercizii per rinfurzà a volta è a spine "crocodile"

  1. A pusizione iniziale (NP) di i primi quattru eserciti hè nantu à u so back, i brazzi sò stesi finu à i lati cù u spalle finale. E caghèsdi sò stesiati, divurziau à l'larghezza di e spalle, i taccasi nantu à u pavone. A riga hè fatta in questu modu: a volta di a ghjuste, u corpu è i ghjambie - à a manca (a coscia ghjustu à u stessu tempu si spende da a superficia).
  2. Pussarru cuminciatu, cacciati à i ghjinochje, piedi nantu à l'altru. Quandu si ghjustu, a testa torna in una direzzione, i peri chjappenu in l'altru.
  3. E li gammi sò tuttinduti à i ghjinochje è divurziavanu quantu pussibuli, i buttigli è i pezzi tocanu in u pavimentu. Quandu si girò a spine, ogni ghjornu di a longu durata devino in cuntattu cù u pianu.
  4. Una perna hè aggradata è si stendi nantu à u pianu, u sicondu - si situeghja annantu à u primu, toccu in l'area di l'ankle quì nantu à u ghjinochju. Quandu si girate hè necessariu di mantene a pusizzioni di e gammi è si stende cum'è più possibili in u pianu.
  5. NP - sedente, i peri sò divorziati per una distanza di anchufu in u largu è si stendenu, i buttiglii sò pressatu à u pavone, e mani sò stati setti e mantene u corpu cù una spina rinfurzata. Quandu si attravirsava, a testa torna in una direzzione, u corpu - in a direta opposta (a pane è a buttock fora di u pianoforte).

Ogni ritornu à u ritornu à u NP, u torci hè fattu in a direzzione opposta. Hè assai impurtante di observà u regimi respiratoriu: torci nantu à inalazione, pause, ritornu - in exhalazione. I eseriti sò ripetuti 4-5 tiempi.