Cumu pò aiutà una zitella sapè cumu fà push-ups?

Tradizionalmente, push-ups sò cunsiderate essendu una occupazione inadatta per u sessu di dèttili. Parechjeve anu dubbitu si hè pussibule di pressu nanzi. Intantu, hè questu forme di furmazione chì vi permette di fà u zucchinu chjusu, u pettu è altru è cumpletu, a postura - bella, è a figura ligne. Tuttavia, micca ogni tipu di stu sforzu hè adattatu per a bella meza di l'umanità. In questu articulu, ùn dicemu micca solu quantu hè pussibule per e zitelli apparinate cumu fà push-ups, ma ancu nantu à cumu fà cumu ghjustu.

Quantu hè una praticà a poveru una zitella sapè cumu fà push-ups?

Sè i ricchezza di u pianu ùn sò micca un tipu favuritu di a vostra forza, ancu più, questa risposta seri chì pudete retrocede almenu una volta, è veramente vulemu apprennente, in seguitu un pocu simule eserciti seranu aiutu à u casu. Fighjendu rigularmente, volte 3 volte à settimana, pudete amparà cumu spiegà cù correttu, mentri ùn micca sfrattate micca o sèrviri.

Dopu avè principiatu, vale a vogliu trasfurmà i push-ups à un altru pianu: da a livellu horizontale à a verticale.

  1. Partindemu à face à u muru è piglià un passu.
  2. Pigliemu a palma in u muru, perchè e palme hè un cianu più largu ca l'spalle.
  3. E una volta: dàmanu e mani, battè u corpu contra u muru. Tenemu a volta com'è una donna verita - esattamente, u mandibule hè orguglioso criatu.
  4. E dui: riturnamu a l'uriginale.
  5. Repetite l'action 15 volte, u reste 30-60 seconde e do push-ups 15 più volte.
  6. Per i primi, ci saranu abbastanza 2-3 avvicinamenti.

Scritti:

Quandu i pustusi "verticali" sò solu un calore simplificatu, inveci di u nùmeru di repetizione, questu hè un signu sicuru chì hè u tempu di trasladu à un novu nivulu - per trasferisce l'exercitu da a verticali à a diagonal.

  1. Un cunghjettu ideale per inizià un esercitu pò esse un tabbante à a finestra, o un stabile stabile è robusta (questu hè particulari in particulare, postu chì l'ultime devendrà sustene u pesu di u vostru corpu). U postu iniziu hè listessu chì in l'exercitu previ è - i palme hè unguentimenti più largu chì i spaddi, e mani sò diretta.
  2. Dopu: rinfriscà u casu à u sustegnu.
  3. E dui: ritornu à a pusizione di partenza.
  4. Ùn facemu 10-15 rippliazioni, ripondenu trà elli for uns 60 seconde.
  5. Avvicinassi ci hè bisognu à esse fatte almenu 3.

Scritti:

Cusì, è sta stampa hè passata è nantu à a strada à u golosu immobbilizzatu Ci era l'ultimu, u passu più difficultu: push-ups à i ghjinochje, a variante di preparazione, quellu chì hè quellu di u standard.

Cumu hè fattu:

  1. Oghje i nostri palme è i ghjinochji in u pianu, palme, cum'è a solitu sò largamente anu più largu ca l'spalle.
  2. E mani sò diretta, spalle, spalle, cadata - in una sola linea. E cuglieri sò tutteli in i ghjinochje, perpendiculare à u corpu.
  3. È una volta: avemu da falà, tentativu di toccu u pettu di u pianu.
  4. E dui: ritornu à a pusizione di partenza.
  5. Repetite l'exercitu 10-15 volta.
  6. Oghje restanu per 60 sicondi, è facemu noi parechji approcqui.

Scritti:

Cumu sdegnu e fiorne correctament?

Eccu l'ughjettu preziunatu - per amparà cumu fà ricumpinsati, quasi scaricatu, ferma per esse cunnisciutu quantu hè fattu cumu correctament per a nina. A variante ottima di i rivoluzioni per i rapprisentanti di u sessu filòsu sò l'abbinuti spessu cù un scelta di mani, tk. In questu casu principià soprattuttu i musculi di u pettu, in particulare u musculu pettuale grande, chì aiuta à fà i so tà strinte è elàsticu. Inoltre, in questa versione di l' esercitu seranu participatu in a stampa, i musculi di u spinu, è i buttiglii, chì significa una silhouette elegante è una bella postura sò garantiti.