Esercitu per i pedi in ballet

Li ballerini anu un corpu bonu è sopratuttu nantu à i peri slavi, di quale un gran nùmmuru di donne sò solu. E exercici di ballet per i so gule è e nucali sò dispunibuli è ponu esse realizatu in casa. Immediatamente vò à dì chì à ghjunghje a vuluntà hà bisognu di passà assai tempu, ma crede chì u risultatu hè vale la pena.

Esercitu per i pedi in ballet

E ballesi ùn esaltà micca solu di l'excrementu di grassu è di u massiu di a pompa, ma ancu hà amparatu à cuntrullà u vostru corpu e mantene u vostru equilibriu.

Eincidenti di ballettu peri maghi:

  1. Pujani direttamente in a secunna pusizioni seconda, per quessa, mette i vostri pezzi più largu chì i vostri spalle è spuntate i vostri pedi. Hands u susciteghja i turnanu i palme à l'altri. Fate una squatatura da manera chì un angulu right hè formatu in i ghjinochje, mentre allungendu i brazzi à i bandii cusì chì i palmi stanu avanti. Rise, squeezing the muscles of the thighs and buttocks. Fate trè avvicinamenti 10 corsi à un passu rapidu. Per complicà u puntu di fondu, do 20 small pulses.
  2. Per l'appiccicatu di u ballatu in ballet, stand in u primu pusitu, tenu a manu nantu à i cadaveri. Fate una pente, trasfiriu u pesu di u corpu à l'altra parte. Baaghjate a to piere, ma ùn infundate micca à u pianu. Do 20 repitizioni è repite l'esercitu di l'altra parte. Fate dui circondi. Per cumpostu l'esercitu dopu aduprà u vostru pede, facenu 20 spezii curtu.
  3. Per fà u prossimu exercitore da u ballu per a flabiglia di a pierna , ponu in u pianu in u so spalle, pusendu e mani in i bandieri è facistendu li quattri so alloghji, perchè sò perpendiculare à u pianu. Hè impurtante di mantene a linu pressu contr'à u pianu. Pusete i petti in a prima pusizioni, poi dissiminate e so maghju lighe è vai per quintu postu. U prossimu passu in l'eseritu hè di sparghje e perte, per allungatu quantu pussibule per sente l'allungamentu.