Stazzu madre-and-stepmother

Pocu persone ùn sanu micca di una pianta medica cum'è mamma è madrastra. E a magguranza anu ricordati di i stori di u prufessori da u bancu di scola nantu à quessa chì una fiorita chjamata da e foglie - una parte hè viscosa è calda (mamma), è l'altru hè lisu è friddu (madrastra). Ma avemu avemu più interessatu in i pruprietà ùtimi di a mamma è a matriculamia è l'usu per a raghjoni medica.

A mamma è a matriculamia: pruprietà ùtule è applicazione

Comu cumincià à vede a descrizzione di a pianta chì in a primavera, a mamma è a matriculella puderia esse ricunnisciute. I fiori in marzu-aprili apparenze prima, anche anchi prima di e parolle pare. U tulu di u tulu di 20-25 cm, i rivolti chì ciurenu sò cuparti cun scale. I fiori sò gialli, assai reminiscenti di dani. Leppi assicurati, ciuciuti, cima di foglia liscia, fondu soccitatu cù i capelli bianchi.

Fulghjenu è fiori di mamma è madrastra hannu sputus thin, expectorant è anti-inflamatoriu. Grazzi à sti pruprietari medichi, i decoccussione è infuzioni di mamma è madamora sò usati in u trattamentu di bronchitis, a garganta, a farinitis, stomatitis, infjammazione è a tuberculosi pulmonaria. Inoltre, a mamma è a matriculella hà alcuni effetti di diaphoretique, cusì hè utilizata in u trattamentu di l'infezzioni respiratori aguda è a gripe.

Fulghjini è fiori di a mamma è madrastra pò esse usata ancu com'è agente antiesmudizamante per i malatii di u ductile bile è u fegatu, u gastrointestinal, riinari è urinarii.

À l'iniziu iniziu di l'hipertensione, mamma è madrastra hè utilizata com un modu facilitu per a pressione di a pressa. Inoltre, hè stissu creu chì a pianta havi un effettu antiscleròticu, per chì a mamma è a matriculazione hè cunsigliata per aduprà à atherosclerose, malatie di u cardiocu ischemicu per migliurà i prucessi metabolichi è impediscenu a deposizione di plaque atherosclerotu in i navi.

Cù parechji latite pelle, utilizate decubilazione è infuzione di mamma è madrastra. Per esempiu, cun ardori, furmagliu, ferite purulente, rash pustulari, hè cunsigliu chì tessuti macerati in u caldu o infuzione di sta pianta sò appiicati à i spazii influenti di a pelle.

Comu cottu i calori è i tintura di a mamma è a matri?

Per preparà a infuzione da a mamma è a matriculella, deverà mette una cullizzioni di l'erba in una palla d'esmaltu è pour un vetru di acqua caldera. A prussima, i pratiche sò deve esse chjusu cù una tapa è calentata per un quartu d'una ora in u bagnu di l'acqua. Tuttu questu tempu avete bisognu di u compostu di u tempu à u tempu. L'infuzione hè chjappu da a temperatura ambienti per 45 minuti è filtrà. I risturanti i foglie sò esprimi è aghjunghjenu cù infuzione di acqua foglia à un volumu di 200 ml. A medicina finita pò esse almacenata micca più di 2 ghjorni in un locu frescu. Piglia una infusione expectorante di ½ tazza di 1 ora prima di pranzi dui volte à ghjornu.

Per fà una decózzera di a mamma è a missa ci hè bisognu di una cullizzioni di foglie di a pianta à vintu un vetru d'acqua fogera è u focu. Zuccarli durante 10 minuti, da lasciemu entre 15 minuti à a temperatura di l'ambienti è di drenaje. U calchinu hè stata tastata nantu à una cuccaia troppu trè volti à ghjornu.

A voti si deve aduprà u zucche di mamma è madrastra, deve esse preparatu da a staghjunali di maghju à ghjennaghju. Per questu, e foglie deve esse scalded, passau à un macinatu di carne è strappatu. U zuccaratu resultanti pò esse dilutedu cù a listessa cantata d'acqua. Cù un friddu, 2-3 bebe sò infurmati in ogni nippa.

Mamma e madrastra: contraindicazione

Avèndulu sappiutu nantu à i pruprietà ùtule di i pianti, assai anu da vulerà spermperà trattamentu, ma vogliu a ricurdari a presenza di contraindicazioni. A mamma è a madrastra cuntene alcaloidi, chì anu un effetti negativu in u fegato, perchè ùn hè micca indelicatu l'usu di u decocu. Inoltre, a mamma è a madrastra ùn ponu micca usata cù dilazzioni in a menstruazione, di e femine in preghiera è adulti.

Mamma e madrastra pè u capeddu

Per migliurà i so capelli, sò cunsigliati per lavorà cù una scumparsa di mamma è madrastra è nettuli. Per fà questu, piglianu ortigeni è mamma è madrastra in proporzioni ugguali, pour l'acqua è fremura in un bagnu di acqua per 20 minuti. U brou resultanti ci vole à rinsed dopu u lavare.