Cumu purtassi a peddi di pelle?

A menura spessu chì in a buttone di bracciale nantu à a so punta sò "cum'è a famiglia", ma li tenenu dopu à cumprà per un tempu più longu, l'anzianu hè abbia perchè i sapi novi s'imbrutava è frégate. Ci hè chì esse micca necessariu di riferite l'acquistione torna à a tenda, hè bisognu di passà un pocu tempu nantu à "usu artificiale".

Cumu purta i scarpi di u pelle?

Hè nutate chì i scarpi faciani di materie naturali pò esse aghjuntu assai megliu cà à quelli artificiales.

Ci sò parechji manere di modu di spenderà a pelle, perchè u pede in i scarpi ùn era micca ristretta, ma cunfurmata:

  1. U metudu più sèmplice hè di cumprà un rimediu specialu. Hè pruduciutu da diverse imprese in varii variazioni - in forma di crema, spray, etc. Dopu un'estruzione simplici, voi, cum'è Cinderella, ponu esse spressu in a vostra sabbia. Ma hè megliu a prima pruvà a rimedia nantu à una spaziu petite - ci sò state occasione quandu e so scarpi cambiassiru so culore.
  2. A saviezza Folkale cunsiglieghja ancu di utilizà a vie pressa. Eppo u ghjurnale hà impastatu cù un sapori. Puderanu stampà à u sicuru, rinfriscà è avete i scarpi à a salute.
  3. Ci hè ancu una scelta per cumu purtà sandali di coghju . Per questu avemu bisognu di un furegheru è sacchetti di plastica per friddà. Pienghje cù l'acqua, mette i sacchetti in sandali. U liquidu si sparghjera in u friddu è stenderà e parti necessaria di e sandali.
  4. Se tenete una quistione persunale, cumu riguarda un pappadore di ballet fràficu da a pelle, uttene u sapunicu di lavandamentu. Scopre un calzone è scògliu calzette per un paru di ghjorni. U risultatu ùn duvere micca stà in expectazione - l'apparizione di corani si firmavanu, è i balleti mantene a so presentazione.

Cumu purtate a peddi di cucire?

Nunda ùn hè impussibile, cum'è sapete, nimu, in particulari per a bella meza di l'umanità. Cu Leatherette stendi più difficlii, ma pudete pruvate à utilizà a seguente cunsiglii:

  1. In a parte chì richieghjani, pusau un pappagallo muruperatu è caldace stu locu cun un secadoru di ghjustu o ferru.
  2. Abbastate calzini è scarpi di lizziari è ponu accumpagnà incelli incongruvuli in casa.

Ci sò altre manere effittiva di distribuzione di a pelle artificiale - per esempiu, andendu in una scarpa.