Lactisazioni mammalia

E donne chì alimentanu u so figliolu o figliola nascita è cù i so migliori, devenu seguità seguità a so dieta, perchè durante stu piriodu ùn pò micca manghjà tutti i platti è l'alimentari. Unipo di i piatti pò causà riazzioni allergii in u mulinu o sfaccianu l'opara di i so fugliale di u digestivu, perch'elli anu da esse usatu cù assai precaution.

Inoltre, assai oghji ghjovani tendenu à avè à a furmazione prestu più prestu da a nascita di u zitellu, affinch'elli anu da rinunzià i tratti è i platti preferiti. In questu articulu, vi parlarà chì un novu necessiteghja una dieta especial durante aduprà, è dà una lista di e manciari chì deve esse evitati durante stu periodu difficiule.

Dieta per a mamma cù i zitelli

In contru à a credenza populari, ùn hè micca sputtu necessariu di seguità una dieta stretta per aitalia. Infatti, a maiò parte di i pranzi è l'alimentarii sò necessarii per a ghjovana mamma è u zitellu, però, anu deve esse usatu bè.

In particulare, durante u piriudu di i zitelli, particularmente in i primi misi, hè altamente raccumannatu di micca di manghjà i pezzi fritti. Hè megliu preferenza à i metudi di coccia in u fornu o un coppiu. Inoltre, da certi tipi di carne è di altri alimentari cù u cuntenutu grassu di grassu durante u tempu di l'alimentazione naturali, ci anu da esse scappati.

Infermeria in tutti i casi, hè cunsigliu di scegliendu u pezzu di u cunchulu, u pavone o di i chicken. Hè ancu permessu di manghjarè carne, ma solu s'ellu ùn hè micca greasy, è solu s'iddu in un forno o una caldera doppiu. L'usu di caldi culuriti durante a lattazioni hè ancu esse esse disignati o minimamente. Tutti i sopimi ci sò disposti nantu à i corsi di verdura, fatti di legumi freschi o freschi.

In a matina, ùn eseguite micca di e vostre dieta cinerea diliziosa è nutritiva, chì, in ogni modu, hè assai raccumannatu micca di cocre da u latti di vacca. Perchè un gran numaru di babbucchi nascini sò intolleranti di lattassi, tutti i ciriali sò deve corsi nantu à l'acqua, è i culturi di u cereale, cum'è u rossu, u scherzu è u granu si deve preferite.

Inoltre, ogni dieta cù l'allisciante, inclusa l' hipoalergenica, devendelamenti include fruttu è legumi freschi. In ogni casu, l'scelta di issi prudutti sò trattati cun precaution extremu, sopratuttu se u zitellu hà una tendenza à manifestazione di reazzioni allergii di varii tipi.

Per evitari, hè cunsigliu per cumincià cù l'intruduzione di varietà verde di manzili è pèrdite scorciata in a razione di a mamma d'infermiera, è poi sucietà aghjunghje altre tipu di frutti è ligumi, attentamenti guardendu a reazione individuale di u zitellu. In casu di a so secca, a cunsumazione di un pruduttu ponu esse curazione è anu aumentatu.

Certu, i pani cunsatte, carne affumicata, cugliunamentu assai piccante è ogni tipu di platti esotica hè megliu per posponà finu à a fine di u pezzu di a lattazioni. Inoltre, si u zitellu soffre u còticu è u stinimentu, a dieta di a so mamma duranti a picciuttà ùn deve nisuna pruduzzioni chì ponu pruvucà un aumentu di gassing in u intestinu. Allora, à questu tempu una donna ùn pò mancassi manghjusterie legume è culle bianca.

Tutte e altri prudutti sò accettati in a menzione di a mamma di crescente, fighjendu in un diary especial chì u zitellu hà riagitu. Intantu, prima di l'esekzione di un foglie 6 mesi, puderete esercitarete cura speciale.

Durante u manghjà, puderete seguità a struttura: