Carni pà a zitelli

Certi prugetti in quantu à l'alimenta di una donna d'infermiera pare micca assurdu è ridiculu. In ogni casu, i giovani novi è novi chì ùn anu seguitu seguite i seguenti ricordi, solu per ùn fà micca fà minaccià u vostru babbu.

Pigliate, per esempiu, u corallo ordinariu, chì hè nantu à a lista di pruibbizzioni di "esperimenti", quasi sottu u primu numeru. S'ellu ùn pò esse mancu manghjatu da e femini duranti a lattazioni, o hè dinò, firmatu in a so cuscenza di una persona post-sovietica, un mitu. Ùn avete micca pressu pricipitari, è pruvamu a ponderà tutti i prosa è cunti.

I prugetti di Maistru in l 'Amma

Per vene una rispunsenza exhaustiva à a quistione di si pò mangà u corru durante a caccia, hà bisognu di sapè cumu genulu di cereali è quale sò i so proprietà utili.

Dunque, da u bancu di a scola, sapemu chì u granu hè un pruduttu di cereali, chì cunsiste principamente di fibra. Hè ancu cuntene caratticuli cumplessi. I fibra è i carbuidrati sò essenziale per un corpu femminu debilitatu in u periodu postpartum à saturate cù energia, rinfurzò i vini sanguini è musculu di u cori.

E questu hè solu u primu scopu di favore di u corru durante a caccia.

Cumu, vitamine. U milla hè rich in vitamini di gruppi rari - hè K , R, C, D, E è hè un dipositu di minerali è elementi traccia chì anu un effettu benèficu à u funziunamentu di u sistema circulatori, digestivu è nervuu di a mamma è di u zitellu.

Inoltre, deve esse nutati chì u cereale ùn cuntene gluten, chì volenu chì ùn ùn causarà micca allergià à u zitellu.

Da tutte l'altitudine, a cunchiuszione hè evidente, puderete manghja la corna durante a caccia. A nulla pregunta, in quale forme è in quale quantità.

U corru in lignenu è furnitu durante a piccula

Accuminciannu da dui à trè mesi, u novu mum pò cumparisce u corru in u so diimentu. Hè megliu cumincià cù una piccula cantina manghjatu in mane. Ma ancu se a reazione negativa di u corpu di u zitellu ùn hè micca sequita per andà in l'estremu ùn valerà. 2-3 culombe di duminiu duci dolci à a semaine - pudete manghjà a ghjovana mamma cù i pustusi senza teme per a salute è u benestità di u zitellu.

Se dopu avè manghjatu u cereale in forma coccia, u zitellu hà iniziatu à colic, dopu cù l'introduzione di u pruduttu, hè megliu esce.

In a staghjoni di u friddu, i farinite di granaghju serà una alternativa à u corru di zuccheru, ma chì hè micca cusì deliciousu. Hè alluntanatu è ùn manca gluten, per via chì sta manna da sei mesi pò esse presentata à u zitellu in lure. A matri pò diversificà u menu cù questu cereale quasi sùbitu dopu a nascita.

Aduprate tanti disputi è dumande nantu à u tema, secondu u granu in pezzu per a lactosa. L'opinioni in questu casu sò polari è ben fundati.

Parechji sughjetti in u campu di pediatria è a tralciazione sò stati cunvinte chì u pruduttu in pezzu hè più utili di coccu. A prumove a pruduzione di prolactin, aumenta in quant'à u cantu di latte materno. Da questu puntu di vista, hè cunsigliu per e donne di averge in aghjunghje graneddi di granu di latti in parechji platti, per esempiu, in insalate da legumi freschi, zuppi e secondi platti.

Altri, à u cuntrariu, sò cunvinti chì u granu intagliata di vende à u lactatu hè periculosu per a salute di u zitellu. Quandu parechji pruduttori senza scrupulous aghjunghjenu cunservatori, sapori supplementarii è altri additivi preghjudizii à a struttura, chì ponu dannu gravi un corpu peresinu è fràficu. Inoltre, pruibite categuricu i mariti à manghjà milla, chì vende in canna di lata. Siccomu l'ultimi possu cuntene assai ponti periculosi è periculosi per u bénfenole à l'essenza alimentaria di i zitelli A.