A pregnant woman shocked the Network with a photo session with bees live!

Qualcosa chì dite, è e donne chì anu pregnantli sò e so pecuri.

Qualchissia in novi mesi d'esperià voli pruvà tutte e varianti di sensibilità di u gustu incompatibile, cum'è l'aringa cù pesci, qualchissia hè pronta à chiancià tutti lacrime di una sopra à grandezza di sentimentalismu, ma l'heroina di u nostru post ha passatu tutti i limiti imaginables è inimaginibbili ...

Questu aghjunatu cù u quartu tarrenu, Emily Muller da Ohio (USA) vuleva participà à a sessione di foto cù 20 mil bees live!

Ciò pare ch'ella hè scary per leghje nantu à un tali venture, ma a mamma futura ùn pudia micca firmà!

Ci hè chì a cumpagnia di 33 anni, Emily, cù u so maritu, hè stata a carriera di a cumpagnia "Mueller Honey Bee" di più di dui anni, chì ghjè abitu di crescenu, purtà per a salvezza è vende mel.

Per a so riserva di foto astra, Emily hà sceltu bugni arriconusciuti da i posti chì i cullatori di u melone stabiliscenu "illegale" è sò prontu minacciati da a distruzzioni. Ma ancu tali boni intenzioni ùn avianu micca aiutà à ghjustificà una donna incinta in l'ochji di i milioni di l'utilizatori di Web chì u cundànanu per risque inlemente. È ancu di più: u fotografu Kendra Damis, chì avia avè fattu tombu unicu, cun orrionu dispiglia ogni momentu di sparà ...

Sicondu Emily, prima di l'iniziu di a so riscursia, hà pruditivamenti alimentatu tutti l'abi cù u zuccheru, affinch'elli ùn vulianu micca mordigliaramente, è aghjunghjenu a reina madre in una cascheta.

"L'apiculi anu una gran parte di a nostra vita per i past few years, perchè vuleva intruduceru nta qualcosa impurtante per mè. Per esempiu - in i mo ritratti durante a gravidanza. Quelli insetti ripresentanu a vita è a morte, sò criaturi spiritualizate! »- Riceve una donna brava.

Ùn avete micca cridutu, ma trè zoppa amici anu sappiutu di morda Emily, anche si assicura chì i ritratti ricivi di questu costu:

"Hè un certu sensu incridibili è catchy, quandu l'abi l'aghju prupone nantu à tè. Sò assai caldi, è in questu momentu pare chì l'acchianava u gattu!