Hypersensitivity

A sensibiliità hè carattarizata da a capacità d'un organu vivu per reacciona à l'irritazione, chì a urighjina hè un ambientu internu o internu. U studiu di sta capacità hà un rolu enorme à a determinazione di u statu di u sistema nervu. Ogni persone riflettisce in modu diversu à diverse irritazioni, cusì studii u mondu è l'adattanu. Arcuni anu aghjustatu sensibilizà.

U cuncettu di sensibilita

Ci sò i persone chì sò chjamati sensibili in psiculugia. Sò anzuti vulnerabile è sensibule, anu un cresce creatu è una tendenza constante di dubbità i so pinsamenti è l'azzioni. A sensibilità emenziale più numerosa pò esse osservata spessu o ancu permanentement. A frecuentemente esta cundizzioni hè precedita da vitture disordules mentali , quì sò quì:

A sensibilità aumentata di u sistema nervu hè osservatu in e persone di ogni età è sessu, ma a maiò parte di ghjente hè diagnosticatu in i zitelli di masculu è adulescente. Questa persona hà un mutu musculature faciale asimmetrical, moviment indebido da uce. A causa di a deteriorazione di l'orientazione in u tempu è spaziu, tali persone ùn sò micca riuniti è scatti. I soffrenu da i maloforte è l' insosma , pò esse un tardiu in u sviluppu mentale.

A percepzioni dolorosa hè ancu diffeenti per tutti i pirsuni. A sensibilizazione aumentada à u dolore dipende nantu à a razza è u sessu, l'età, l'istatutu di u sistema nervoso autonomi è una quantità numerosa di fatturi fisiològichi, bioquimichi è psicologichi. Della gran impurtanza hè cumu si a persona percive u dulore è u tratta.