Elk - benefiziu è dannu

Ora pudemu sente di più è più parlà di a nicissità à nutritura propria. Molti avìanu avutu chì ci hè sola carne d'animali chì anu creatu nantu à a vulintà: pesci captu in u mari o fiume, è micca cultivate in una stagione artifice, paesi è animali chì anu criatu in cundine naturali, è micca in una spluta. Chistu spiega l'intaressu in spezii di ghjoculi insegna: carne d'alce, cervu, cignale salvatichi. Ancu l'ughjettu di l'alce, cum'è carne di vindetta o di col, pò ancu pruvucati.

Allora, finucciu, un alzu si pò esse adupratu per l'alimentariu, i benefici è dannu di quali sò in u nostru tempu in questa. I dipendenti nantu à questu fiancu basanu accunsenu nantu à u fattu chì ci hè un alce è pò esse abbastanza utili. In certi casi, pò ancu esse ricumandate.

Quantu serà uttenuta a carne d'alce?

Prima di tuttu, u so vantage ghjusta in u fattu chì u pruduttu hè assai in calore. Carni d'alce ùn cuntene carbuidrati . Cusì u pruduttu pò cunsiglià per quelli chì vulete perdiri pesu. L'alzu saziate rápidamente, riene u bonu stomacu è cuntene assai propriu proteinsa. In casu di rimpiazzà tutti i carri, carne, carne di porcu è anchieru in a racioni d'alce, u piendu pisciarà in modu constantemente. Questu hè duvuta à u cuntenutivu cuntenuttu in grassu in l'alce è ancu perchè sta carne hè assai duru, difficiule di digià. Ci hè un pezzu per digià, è tuttu stu tempu una persona ùn prufitta famu.

L'usu di carne hè cunfirmata da a so cumpusizioni chimica. Stu pruduttu cuntene assai microelementi impurtanti per u corpu umanu. Per esempiu, u ferru, cù una mancanza di quale a condicioni umana a deteriorate, a resistenza di l'organizatu hà diminuì, i marvagilate sia appena, è, eventualmente, anemia di deficientia di ferru . Vitamina B, in particulare B12, sò ancu necessariu per u funziunamentu standardu di u corpu: cù a so deficiente, ancu una malatie nervosa chì ùn pò micca curabile, pò esse sviluppatu.

L'Elku hè riccu à u magnesiu è u calciu, chì facenu u capelli è i denti forti è belle è i vapuri sò elasti. Allora da u puntu di vista di sustanziali uttimisiu sta carne hè summamente valguosa.

Dannu possibbili à a carne di l'alce

Ma se veramente cunziddirannu u prublema in u cumplessu, a carne di l'alce, u benefiziu è u danu chì causanu juditazioni ambigui di nutricionisti, pò esse un pruduttu indivisimu nantu à a nostra taula. È ùn hè micca surprisante, perchè ùn sò micca prudutti chì sò solu utili sia o solu è schiettu sfarente. Ogni cosa qualchì utilità porta à u nostru corpu, è qualcosa di preghjudiziu. In quantu à l'alce, ùn hè micca esvisione.

A ragiunità hè micca solu chì tutti i microlitorii valori, cù chì a carne hè ricca, in l'excercenza ponu in cunsiquenzi chè disgrazia. Ùn hè micca un problema, per oversaturate u corpu cù elementi tracciò senza piglià micca e droghe, ma solu manghjendu, vi deve manghjà una muntagna di alimentazione, è questu ùn hè micca tutti.

No, u prublema principali hè chì l'alce ùn hè micca sempre un pruduttu pruduttu. Dopu tuttu, nantu à a nostra tavuletta, pò vene da u supermecchieru, induve hè purtatu, u prubabile, di una splutazioni privata (chì, in fattu, ùn permettenu micca di cunseta di carne cum'è "salvaticu"), o da un cacciatore chì in factu hà fattu un fucile. Allora, u moose da a splutazioni, di sicuru, sò sani, i veterinari sunnu seguenti da questu, ma quelli chì currendu in u swampu sò in tuttu u cuntrariu. A so carne hè casi sempre infettata da salmonella, toxoplasmosis o helminthes, è tutta sta "ricchezza" hè aspittendu u cunsumu fiducia di l'alce. U marsh - l'hà naturali di l'alce - hè un ambiente favuritu per una varietà di microorganismi dolenti. Cusì a carica salvatica ùn deve mai manghjatu da i zitelli, e pregnant è lactanti, è ancu da e figlioli anziani. U restu, averete bisognu à ùn eseguisce micca: ùn stufa o fritte cusì carne, è fate a almenu trè ore.